English

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد اعلام کرد؛

پذیرش دانشجویان دختر مقطع ارشد دانشگاه یزد بیش از پسران است

مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت: تعداد بانوان پذیرفته شده مقطع ارشد در دانشگاه یزد ۶۶۳ نفر وتعداد آقایان ۵۵۴ نفر بوده است.

پذیرش دانشجویان دختر مقطع ارشد دانشگاه یزد بیش از پسران است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا فتوحی مدیر امور آموزشی دانشگاه یزد گفت: در پایان مهلت ثبت نام حضوری، تعداد ۱۲۱۷ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه یزد پذیرش شده اند که از این تعداد ۱۰۳۹ نفر در دوره روزانه، ۱۴۰ نفر در دوره شبانه و ۳۸ نفر در پردیس آزادی دانشگاه یزد پذیرش شدند.

فتوحی افزود: ۹۸۸ نفر از دانشجویان پذیرش شده با سنجش مجموعه‌ای، ۲۱۱ نفر از استعداد درخشان و ۱۸ نفر به صورت بورسیه پذیرفته شده اند که تعداد بانوان ۶۶۳ نفر وتعداد آقایان ۵۵۴ نفر بوده است.

فتوحی در ادامه گفت: تعداد ۴۹۵ نفر از ثبت نام شدگان بومی یزد و ۷۲۲ نفر نیز غیر بومی هستند که اختصاص خوابگاه به دانشجویان، بلافاصله پس از پذیرش حضوری و در اولین مراجعه دانشجو به دانشگاه یزد انجام خواهد شد.

وی گفت: ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی نیز از روز گذشته در سالن فجر دانشگاه یزد آغاز شده است و تا سوم مهرماه ادامه خواهد یافت.

ثبت نام غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی ارشد  در  روزهای 18 تا 23 شهریورماه و ثبت نام حضوری از  تاریخ 24 تا 28 شهریورماه در سالن فجر دانشگاه یزد انجام شد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه