English

همایش ملی کارگاههای تخصصی نانو فناوری در یزد برگزار می شود

چهارمین همایش ملی کارگاههای تخصصی نانو فناوری 31 مرداد ماه در دانشگاه یزد برگزار می شود.

همایش ملی کارگاههای تخصصی نانو فناوری در یزد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، چهارمین همایش ملی کارگاههای تخصصی نانو فناوری، روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه با همکاری انجمن نانوفناوری ایران در سالن دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار می‌شود و تاکنون 178 مقاله به دبیرخانه آن ارسال شده است.

 بر اساس داوری صورت گرفته ، تعداد ۱۷۸ مقاله با محوریت نانو شیمی، نانو فیزیک و فوتونیک، نانو مواد، سرامیک و کامپوزیت، نانو زیست فناوری، نانو پزشکی، نانو محاسبات، نانو مکانیک، نانو الکترونیک در این همایش پذیرفته شده اند که در روزهای ۳۱ مرداد و یکم شهریور در دانشگاه یزد ارائه خواهند شد.

طراحی و ساخت سلول های خورشیدی نانو ساختاری، ارزیابی کشت سلولی بر داربستهای مهندسی بافت، سنتز نانو ذرات لیپیدی، پلیمری و فلزی و نگارش طرح کسب وکار در فناوری نانو از جمله کارگاه های تخصصی این همایش است.

انجمن نانو فناوری ایران به عنوان یکی از بزرگترین متولیان امر ترویج نانوفناوری در کشور و یکی از پویاترین انجمنهای علمی در راستای دستیابی به اهداف عالی مصوب خود در زمینه اعتلای این شاخه نوین علمی در کشور، برگزاری سلسله همایش‌های ملی و کارگاه‌های آموزشی علوم و فناوری نانو موسوم به NCWNN را در دستور کار خود قرار داده است.

این همایش ها به صورت ادواری هر دو سال یک بار در بهار برگزار می‌شود که نخستین همایش در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۲در دانشگاه تربیت مدرس با استقبال پرشور اساتید، دانشجویان، محققان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف علوم و فناوری نانو تشکیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی