English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اعلام کرد

کاهش ۹ درصدی تصادفات در استان اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از کاهش 9 درصدی تصادفات در 5 ماهه نخست ابتدای سال در استان اصفهان خبر داد.

کاهش 9 درصدی تصادفات در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: در 5 ماهه ابتدای امسال کاهش 9 درصدی تصادفات را کاهش را دراستان اصفهان شاهد بودیم که امیدواریم با کاهش روند تصادفات به شاخص‌های مدنظر برسیم.

وی گفت: در اصفهان بیشترین علت تصادفات عدم توجه به جلو است که 40 درصد از علت تصادفات را شامل می شود که اغلب ناشی از استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی است.

محمدی افزود: در مراد ماه بیش از 61 درصد کاهش در فوتی سر صحنه داشتیم و پر حادثه‌ترین روز در سطح استان اصفهان، روزهای چهارشنبه است و ساعت 6 تا 10 شب پر حادثه‌ترین اوقات روز در استان اصفهان است.

بیش از 45 درصد جانباختگان تصادفات موتورسوارها هستند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه بیش از 45 درصد جانباختگان تصادفات موتورسوارها هستند، گفت: بیش از 75 درصد از جانباختگان تصادفات موتورسیکلت در اثر وارد شدن ضربه به سر فوت می شوند.

وی افزود: برنامه‌های تشویقی و در صورت لزوم برخورد قانونی در زمینه فرهنگسازی برای استفاده از کلاه ایمنی موتورسیکلت سواران خواهیم داشت.

محمدی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی تحت عنوان "کلاهی برای زندگی" برای تشویق موتورسواران برگزار خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به برخورد قانونی با موتورسواران متخلفی که در زمان تردد از کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند، گفت: وسیله نقلیه این افراد در صورتی که بار اول باشد طبق قانون یک هفته و در صورت تکرار یک ماه توقیف و به پارکینگ منتقل می‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه