English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

دشمن به فکر نفوذ در دین دارها است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن به فکر نفوذ در دین‌دارها و جنگ تحمیلی است و تهاجم گسترده‌ای را راه انداختند.

دشمن به فکر نفوذ در دین دارها است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه اولین دوره توانمندسازی فرماندهان گردان‌های سایبری بسیج اظهار داشت: انگیزه حضور ما در بین شما بسیجیان عرض خدا قوت و خسته نباشید به شما فعالان انقلابی در عرصه فضای مجازی بود که با همت رئیس سازمان فضای مجازی بسیج این امکان فراهم شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی شاید هنوز از سوی بسیاری از ما شناخته نشده باشد؛ چگونه بود که ما در این شرایط که بر اساس محاسبات و معادلات معمول روز، حکومت پهلوی هم قدرت اقتصادی داشت و هم از ثبات سیاسی برخوردار بود و هم ابزارهای فرهنگی و رسانه ای و پشتیبانی های مهم بین المللی را در اختیار داشت. تنها حکومت حامی رژیم صهیونیستی در منطقه هم حکومت پهلوی بود و 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور و تسلط داشتند و جزو شهروندان درجه یک کشور به حساب می آمدند و از حق کاپیتولاسیون برخوردار بودند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی در چنین شرایطی با فرمان حضرت امام برای تظاهرات گسترده و عمومی پیروز شد یادآوری کرد: این پیروزی بزرگ در انقلاب اسلامی رموزی داشت؛ امام کتاب نظریه ولایت فقیه را پیش از آن تبیین کرده و همچنین علما در خصوص حکومت فقها و حکومت دینی نظریه پردازی کرده بودند.

سردار سلیمانی با اشاره به عوامل سقوط رژیم پهلوی خاطرنشان کرد: در یک فاصله کوتاه اتفاقاتی در کشور افتاد که باعث شد رژیم پهلوی ساقط شود. دنیا نیز باور نمی کرد در ایران اتفاقی رخ دهد و به خصوص آمریکایی‌ها به یکباره غافلگیر شدند. از همین منظر آنها به فکر مقابله با جمهوری اسلامی افتادند و تصور کردند می‌توانند مسیر را برگردانند. آنها به فکر نفوذ در دین‌دارها، جنگ‌های مسلحانه، جنگ تحمیلی افتادند و تهاجم گسترده‌ای را راه انداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه