English

اسماعیل بواشه مطرح کرد؛

کمک شورا و شهرداری به تجاری سازی مدارس بندعباس

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شورای شهر و شهرداری بندرعباس برای کمک به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به تجاری سازی مدارس داشته است.

کمک شورا و شهرداری به تجاری سازی مدارس بندعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسماعیل بواشه عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در یکصد وسی و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار "نشست و هم اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اداره کل آموزش و پرورش در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 99-98  " برگزار شد، با اشاره به همکاری‌ بین شهرداری وآموزش و پرورش در سال‌های گذشته تصریح کرد: شهرداری در راستای کمک به آموزش و پرورش بیش از انتظار به آموزش و پرورش در همه ی زمینه ها مانند جمع آوری نخاله، آسفالت و...کمک کرده است.

بواشه گفت: کمک های شهرداری و آموزش و پرورش به مدارس به گونه ای ساماندهی شود تا به مدارسی که مشکلات مالی دارند و یا در حاشیه شهر قرار دارند کمک شود.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: سالن های ورزشی زیادی در مدارس وجود دارد و برخی از شرکت ها یا ادارات خصوصی طی تفاهم نامه ای به دنبال استفاده از این سالن ها هستند ولی متاسفانه آموزش و پرورش سخت گیری های بیش از حدی می کند.

بواشه در این رابطه گفت: سالن هایی که توسط اشخاص تجهیز می شود علاوه بر استفاده در شیفت صبح، در بعد ازظهر نیز دانش آموزان همان محله بتوانند از این سالن های ورزشی استفاده کنند.

بواشه در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع یکصد متر تجاری سازی فضای مدارس اشاره و گفت: شورای شهر و شهرداری جهت کمک به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای به تجاری سازی مدارس داشته است و کارهای خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: پیشنهاد می شود کمیته ای در آموزش و پرورش جهت نظارت بر احداث یکصد متر تجاری سازی فضای مدارس تشکیل شود تا در مدارسی ساخته شود  که منظر عمومی یا فضای ورزشی گرفته نشود.

وی بیان کرد: ایجاد پایگاه سلامت دانش آموزان به عنوان یک ضرورت در استان هرمزگان احداث شود و چندین سال پیش توسط شخص خیری وسایل و  تجهیزات پایگاه سلامت خریداری شد ولی وضعیت آن مشخص نیست.

این عضو شورا گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش اماکن بلااستفاده زیادی دارد پیشنهاد می شود که آموزش و پرورش مکانی جهت ایجاد پایگاه سلامت مشخص کند و شهرداری نیز تعمیرات آن را انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه