English

با حضور معاون اول قوه قضاییه؛

رئیس جدید دادگستری کرمانشاه معرفی شد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلام حسین محسنی اژه ای، آیین تودیع عدالتخواه و معارفه توسلی زاده در سمت رئیس دادگستری کرمانشاه برگزار شد.

رئیس جدید دادگستری کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس اسبق دادگستری کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه اش با حضور معاون اول قوه قضاییه، ضمن تاکید بر محوریت عدالت در امر قضاوت، ابراز داشت: نگاه دستگاه قضا در استان کرمانشاه طی پنج سال فعالیت، بر حول محور عدالت محوری با تکیه بر تامین حداکثری حفظ امنیت عمومی در سطح جامعه برنامه ریزی و اجرایی شده است.

عدالتخواه افزود: در دستگاه قضای کرمانشاه طی پنج سال گذشته تاکنون یک میلیون و ۱۳۰ هزار پرونده وارد حوزه دادگستری استان، ۳۵۰ هزار پرونده در اجرای احکام  ۸۰۰ هزار پرونده به دادسراهای استان کرمانشاه شده و مورد پیگیری قضایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طی دستور اکید ریاست قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به پرونده های معوقه، ۴۱ هزار فقره پرونده که بیش از یک سال از روند قضایی آن گذشته بود، در دست بررسی قرار گرفت که در حال حاضر این تعداد به ۱۶ هزار فقره رسیده که به حدود ۷۰ درصد کاهش رسیده است.

عدالتخواه تصریح کرد: طی ستاد تالیف قلوب به جای خون بست بیش از ۱۱۸ فقره قتل عمد به سازش ختم شده و امسال نیز استان کرمانشاه با ۱۵ فقره پرونده قضایی در این خصوص، حائز رتبه دوم کشوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه