English

مجتبی رضاپور:

تنها مرگ می تواند برخی مدیران را از صندلی جدا کند

فرماندار پارسیان گفت: برخی مدیران آنقدر دل بسته صندلی و میز خود شده اند که فقط مرگ می تواند آن ها را از مسئولیت جدا کند.

تنها مرگ می تواند برخی مدیران را از صندلی جدا کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی رضاپور فرماندار پارسیان، در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی و پایداری آحاد جامعه در هشت سال دفاع مقدس، روز به روز فزونی یافته و الگویی برای ملت های مظلوم و آزادی خواه تبدیل شده است.

 

فرماندار پارسیان با بیان این که بیش از سی هزار دانش آموز در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب کرده اند، تصریح کرد: مسئولیت و جایگاهی که مسئولین بر آن تکیه زده اند خون هزاران شهید برای آن ریخته شده است.

وی ادامه داد: برخی مدیران آنقدر دل بسته صندلی و میز خود شده اند که فقط مرگ می تواند آن ها را از مسئولیت جدا کند. 

سرهنگ پاسدار اسحق موذن نسب فرمانده سپاه پارسیان نیز در این نشست ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به سپاه و بسیج نیست بلکه آحاد جامعه این حماسه بزرگ را رقم زده اند.

وی، با اشاره به فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، گفت: حوزه های مقاومت سپاه پارسیان با گرامی داشت این رخداد مهم، هر کدام چهل و یک برنامه را در راستای آگاه سازی و خدمت رسانی به مردم در نظر گرفته اند که اساس کار برنامه ها مسجد خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه