English

محسن بیگلری؛

وضعیت بهورزها در طرح تحول نظام سلامت مغفول مانده است

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام طرح تحول نظام سلامت در کشور اظهار داشت: متاسفانه وضعیت بهورزها در این طرح نادیده انگاشته شده است.

وضعیت بهورزها در طرح تحول نظام سلامت مغفول مانده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محسن بیگلری امروز شنبه در مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان سقز با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت، اقدامی ارزشمند و تاثیرگذار در راستای خدمت به مردم است، اظهار داشت: موضوع توجه به وضعیت بهورزها در این طرح مطرح نشده و همچنان مغفول مانده است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز خانه‌های بهداشت روستایی ضروری است و نمایندگان با جدیت دنبال این موضوع هستند.

وی توجه به سختی کار بهورزها، برگزاری دوره‌ها برای روزآمد کردن آموزش‌ها و توانمندسازی آنان را ضروری اعلام کرد و افزود: تلاش نمایندگان حمایت از بهورزها در راستای بهبود وضعیت آنان در مسائل مختلف معیشتی و کاری است.

فرماندار ویژه سقز  نیز در این مراسم گفت: اجتماعی شدن سلامت رویکردی نوین برای تامین سلامت مردم است که بهورزان در این زمینه نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند.

کامیل کریمیان اظهار داشت: بهورزان نقشی اساسی در روند پیشرفت حوزه بهداشت و سلامت دارند و مشارکت مردم نیز در حوزه سلامت، نقش مهمی در تحقق توسعه پایدار ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: اجتماعی شدن سلامت فرآیندی است که به انسان، راه‌های سالم زیستن در جامعه و خانواده را می‌آموزد و باعث ارتقا سلامت در اجتماع می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه