English

حسین محسنی زاده مطرح کرد؛

جلوگیری از قاچاق چوب در رودان با همت نیروهای یگان حفاظت

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان مسیرهای قاچاق چوب جنگلی بسته شده است.

جلوگیری از قاچاق چوب در رودان با همت نیروهای یگان حفاظت

به گزارش خبرگزارای موج هرمزگان، حسین محسنی زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودان گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت شهرستان مسیرهای قاچاق چوب جنگلی بسته شده است.

محسنی زاده با بیان این که جلوی قاچاق چوب در شهرستان رودان با استقرار گروه های ثابث و سیار گرفته شده است، افزود: تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان با همکاری پلیس راه تحت کنترل بوده و نیروهای مستقر اجازه قاچاق چوب به سودجویان را نمی دهند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رودان گفت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی در پاسگاه های ویژه منابع طبیعی رودان و زیارتعلی به صورت شبانه روزی مستقر هستند.

محسنی زاده ضمن ابراز خرسندی از بسته شدن مسیرهای قاچاق چوب جنگل ها، گفت: هماهنگی و تعامل با نیروی انتظامی نیز در بحث رسیدگی و برخورد با متخلفان و متجاوزان به عرصه های ملی و منابع طبیعی صورت گرفته و قرار شده این نیروها در زمینه سایر تخلفات حوزه منابع طبیعی کمک‌ رسان یگان حفاظت منابع طبیعی باشند.

وی از دوستداران و گردشگران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و قطع درختان و آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی استان مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه