English

روح الله وجدی:

تیم فوتبال شهرداری متعلق به همه مردم همدان است

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری متعلق به همه مردم همدان است، از استفاده از ظرفیت بومی استان و حمایت قاطع از تیم فوتبال شهرداری همدان، سخن گفت.

تیم فوتبال شهرداری متعلق به همه مردم همدان است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، روح الله وجدی،  سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در نشست با اعضای کادر فنی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری متعلق به همه مردم همدان است، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان این شهر که در رشته فوتبال فعالیت می‌کنند و استعدادهای فوتبال محلات به امید آنکه روزی در این تیم به عنوان بازیکن حضور داشته باشند به تیم فوتبال شهرداری نگاه می‌کنند.

 

استفاده از ظرفیت بومی در تیم فوتبال شهرداری همدان

روح الله وجدی افزود: در این فصل سیاست بر این است تا جایی که ظرفیت فوتبال استان همدان به شهرداری اجازه می‌دهد از پتانسیل بومی در این تیم استفاده کنیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه اتحاد و همدلی خوبی در تیم فوتبال شهرداری وجود دارد، گفت: جو حاکم بر تیم فوتبال شهرداری همدان تا به امروز بدون حاشیه و با آرامش خوبی همراه بوده که ادامه همین روند را در طول فصل انتظار داریم چراکه نتیجه‌گیری در فضای بدون حاشیه بسیار بهتر اتفاق خواهد افتاد.

وجدی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات تیم نیز تا جایی که ممکن است تلاش می‌کنیم و سعی داریم تیم فوتبال شهرداری همدان دغدغه مشکلات مالی را در طول فصل نداشته باشد و تمام انرژی خود را در این مسیر خواهیم گذاشت.

 

حمایت قاطع از تیم فوتبال شهرداری همدان

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت هواداران در بخش فرهنگی استفاده شود، بیان کرد: در بحث فرهنگ‌سازی در ورزشگاه باید از ظرفیت هواداران به خوبی استفاده کنیم و فضا را در ورزشگاه‌ها سالم‌سازی کرده تا کمترین حاشیه را داشته باشیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین برای بازیکنان تیم نیز باید فعالیت‌های فرهنگی از جمله حضور در گلزار شهدا پیش از مسابقات خانگی و سایر برنامه‌ها را داشته باشیم.

وجدی با اشاره به حمایت قاطع از تیم فوتبال شهرداری همدان، گفت: سعی داریم به نحو مطلوبی از تیم فوتبال شهرداری در طول فصل حمایت کنیم و انتظار داریم با کمک کارخانه‌ها، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران با کمترین مشکلات در مسابقات حضور داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه