English

وزیر راه و شهرسازی:

توسعه بندر ، توسعه بازرگانی و صادرات را به همراه دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح توسعه بندر امیر آباد انجام می شود زیرا توسعه بندر سبب توسعه بازرگانی و صادرات می‌شود و اقتصاد استان مازندران را تحت تأثیر خواهد داشت.

توسعه بندر ، توسعه بازرگانی و صادرات را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمد اسلامی در مراسم کلنگ زنی پروژه پل بزرگ پل سفید مازندران اظهار داشت :  امسال دو هزار کیلومتر از راه های روستایی در کشور آسفالت می شود که بر اساس نیازمندی و برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی استانها مشخص شده است.

وی ادامه داد : محور سوادکوه اولین بزرگراهی که در مازندران احداث شده و چهار خطه شدن آن کامل شده و یکی از گلوگاه‌های مهم آن پل بزرگ پل سفید است و دارای اهمیت فراوانی است زیرا ترافیک بازندگی روزمره مردم پل سفید ادغام شده است.

اسلامی تصریح کرد : پل کابلی ۶۰۰ متری یک نماد عمرانی خواهد بود و در برنامه زمانبندی ۳۰ ماهه اجرا می‌شود و تمام تلاش ما در استان مازندران این است که گلوگاه‌ها در تمام محورهایی که به استان‌های شمالی منتهی می‌شود رفع شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد : تا پایان سال ۹۹ سه هزار کیلومتر راه روستایی آسفالت خواهد شد که یک رکورد در جهت محرومیت زدایی و کیفیت بخشی راه روستایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی