English

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه؛

در امر به معروف و نهی از منکر مراقب حیثیت، جان، مال باشید

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: در اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر نمی‌توان متعرض حیثیت، جان، مال، مسکن، شغل و حریم خصوصی و حقوق اشخاص گردید، مگر در مواردی که قانون تجویز کند.

در امر به معروف و نهی از منکر مراقب حیثیت، جان، مال باشید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، میثم رنجبر دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه به ضرورت رصد مشکلات و کمبودهای جامعه اشاره کرد و افزود: در ابرکوه یک اصالت دینی و مذهبی حاکم است که به علت وجود برخی ناهنجاری‌ها در حال کمرنگ شدن است. لذا باید ریشه مشکلاتی که موجب می‌شود جوانان و نوجوانان، اصالت دینی، سلامت خانواده و بعضاً آبروی خود را لگدمال لذت‌های زودگذر کنند، بررسی شده و در مقابل آن فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه به فضای مجازی و آسیب‌های آن اشاره کرد و ادامه داد: اهمیت و جایگاه مقابله با آسیب‌های فضای مجازی از آنجایی مشهود است که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، من اگر رهبر نبودم مسؤول حوزه فضای مجازی کشور می‌شدم.

وی تأکید کرد: فضای مجازی در کشور به سمت فساد، فحشا و ابتذال کشیده شده است. لذا باید در این مورد جلسات هم‌اندیشی با حضور متخصصان و کارشناسان مربوط به حوزه‌های مختلف فضای مجازی تشکیل و راهکارهای مناسب جهت کاهش جرائم سایبری در شهرستان، ارائه شود.

رنجبر در خاتمه در توصیه به اعضای جلسه به ماده 5 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و گفت: در اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر نمی‌توان متعرض حیثیت، جان، مال، مسکن، شغل و حریم خصوصی و حقوق اشخاص گردید، مگر در مواردی که قانون تجویز کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی