English

نماینده ولی فقیه در استان یزد؛

محرم فرصت خوبی برای پرورش جوانان است

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: فرصت بسیار عالی ماه محرم در جهت توجیه جوانان در خصوص مسائل مختلف دینی را مغتنم بشمارید.

محرم فرصت خوبی برای پرورش جوانان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد در دیدار حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد و حسینی مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران با وی با تاکید بر کادر سازی انقلابی در بدنه هیات عزاداری، گفت: در خصوص کادر سازی انقلابی در هیئات، نقش هیئت امنا بسیار پررنگ است تا با این نیرو پروری بتوانند عزاداری اصیل و سنتی را به آن‌ها بیاموزند و این مسئله نسل به نسل منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌هایی که باید در مورد هیئات انجام شود، دعوت از جوانان و نوجوانان مستعد و خوش صدا برای مداحی است.

امام جمعه یزد به تلاش‌های صهیونیست‌ها در جهت گرفتن دو بازوی قدرتمند اسلام و مسلمان، اذعان داشت: این دو بازویی که دشمنان اسلام به دنبال گرفتن آن از شیعیان به ویژه ایرانی‌ها هستند، امام حسین (ع) و مهدویت است که پایه اصلی آن را می‌توان معنویت دانست که تلاش دشمن هم دور کردن معنویت از بین شیعیان و بالأخص ایران‌ها است.

وی به فرصت بسیار عالی ماه محرم در جهت توجیه جوانان در خصوص مسائل مختلف، عنوان کرد: به لطف خدا، جوانان کشور حرف‌های منطقی را به خوبی درک می‌کنند و به ارزش‌ها ایمان دارند و محکم برای دفاع از آن‌ها ایستادگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه