English

سید رسول حسینی مطرح کرد:

کیفیتی مطلوب در صنعت مبل و منبت تویسرکان

فرماندار تویسرکان با اشاره به کیفیتی مطلوب در صنعت مبل و منبت تویسرکان از احداث بازارچه مبل و منبت در تویسرکان خبر داد.

کیفیتی مطلوب در صنعت مبل و منبت تویسرکان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید رسول حسینی، فرماندار تویسرکان با اشاره به  احداث بازارچه مبل و منبت در تویسرکان، با تأکید بر این موضوع که صنعت مبل و منبت تویسرکان و همچنین منبت گلریز اشترمل که نشان ملی منبت را از آن خود کرده است، اظهارکرد: مبل و منبت این شهرستان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ولی متأسفانه از داشتن بازار فروش پر رونق بی‌بهره است.

 

کیفیتی مطلوب در صنعت مبل و منبت تویسرکان / احداث بازارچه مبل و منبت در تویسرکان

وی تصریح کرد: این امر نتیجه عدم اتحاد و همبستگی بین منبت کاران تویسرکانی است که  باعث شده که مبل و منبت تویسرکان به انزوا رفته و آنگونه که باید شناخته نشده است .

حسینی در ادامه با بیان اینکه باید همه اقشار مردم و مسئولان تویسرکان برای توسعه و رونق این شهرستان تلاش کنند، افزود: این امر زیر سایه فرهنگسازی در حیطه کارهای گروهی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به  احداث بازارچه مبل و منبت در تویسرکان، یادآور شد : بسیاری ازاستعدادهای تویسرکان هنوز شناخته نشده است و همگی ما موظف هستیم ورودی‌های جدیدی برای شناخت این استعدادها و بهره‌گیری از این پتانسیل‌های بالقوه برای پیشرفت شهرستان ایجاد کنیم .

فرماندار تویسرکان با اشاره به تغییر نام جشنواره گردوی تویسرکان به همایش گردو به علت همزمان شدن این آیین با ایام سوگواری سالار شهدا اباعبدالله (ع)، گفت : امسال نیز از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه  همایش گردو برگزار می‌شودکه باتوجه به بررسی‌ها و مطالعات انجام شده این همایش علمی وکاربردی برگزار خواهد شد .

حسینی در ادامه با اشاره به  احداث بازارچه مبل و منبت در تویسرکان، از اعلام آمادگی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ایجاد پژوهشکده گردوی تویسرکان خبرداد و افزود: برای معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های  این شهرستان به طور میانگین هر دوماه یکبار به برگزاری همایش استانی یا منطقه‌ای نیاز است .

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۴ پروژه با اعتبار بیش از ۵۱ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت که گذشت خبرداد و یادآور شد: عملیات اجرایی ۱۹طرح با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان نیز آغاز شده و همچنین ۵۵ طرح با اعتبار ۳۵میلیاردتومان به بهره‌برداری رسیده است .

فرماندار تویسرکان با اشاره به کیفیتی مطلوب در صنعت مبل و منبت تویسرکان از احداث بازارچه مبل و منبت در تویسرکان خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه