English

ارژنگ عزیزی:

۷۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به اردبیل مصوب شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط مدیران بانک‌های کشور به استان مصوب شده است.

 7000 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به اردبیل مصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زای بدون توجیه اقتصادی در اردبیل عودت داده می‌شود و باید نسبت به معرفی طرح جدید توسط دستگاه مربوطه اقدامات لازم انجام یابد.

وی با اشاره به این که تسریع در اجرای طرح‌های اشتغال‌زا نیازمند تعاملات همه‌جانبه است بیان کرد: از بانک‌ها انتظار داریم نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند و در راستای بهبود وضعیت ارائه تسهیلات با ما همکاری کنند که این مو ضوع باید در دستور کار قرار گرفته و پیگیری‌های لازم توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط مدیران بانک‌های کشور به استان مصوب شده که بدون شک در صورت بهره‌گیری از ظرفیت این اعتبارات و به‌جا اجرا کردن طرح‌ها شاهد دستیابی به خروجی‌های قابل توجهی در این زمینه خواهیم بود و اشتغال‌زایی نیز به وضعیت ایده‌آل می‌رسد.

عزیزی تصریح کرد: کاهش بروکراسی‌های اداری که مانع اصلی اجرای طرح‌ها است باید حتی الامکان کاهش یابد که این موضوع نیازمند همکاری همه‌جانبه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه است و لازم است دستگاه‌های مربوطه طرح های خود را به بانک‌ها معرفی کنند که در این زمینه توجه به طرح‌ها در حوزه‌های صنعت، کشاورزی ، معدن و خدمات حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: با توجه به این که اردبیل ظرفیت‌های مناسبی در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری و کشاورزی دارد در صورت توجه به این طرح‌ها شاهد توسعه اقتصاد و اشتغال استان خواهیم بود که در تلاش هستیم مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه با ما نهایت همکاری را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه