English

علی رحمتی عنوان کرد؛

لزوم پیگیری لازم برای تزریق اعتبار برای آسفالت جاده نمین

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از لزوم پیگیری لازم برای تزریق اعتبار برای آسفالت جاده نمین خبر داد و گفت: اگر اعتبارات به موقع تخصیص داده نشود تمامی زحمات هدر می شود.

لزوم پیگیری لازم برای تزریق اعتبار برای آسفالت جاده نمین

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون روکش آسفالت مسیر یاد شده بصورت امانی و پیمانی از محل اعتبارات استانی و با مشارکت کارخانه سیمان و معادن موجود در مسیر درحال انجام است.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می کنیم طبق قولی که به اهالی شریف منطقه داده ایم این پروژه را تا مهرماه به اتمام برسانیم.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به اینکه محور کارخانه سیمان نمین به روستای گرده و روستاهای اطراف محل تردد وسایط نقلیه سنگین معادن و کارخانه سیمان است و یک لایه آسفالت ریخته شده بخاطر این حجم تردد حتما از بین خواهد رفت از فرماندار شهرستان نمین خواست تا با تخصیص به موقع اعتبار لازم این پروژه،راهداران را در ارائه خدمات شایسته و انجام روکش آسفالت لایه دوم بصورت توپیکا یاری نماید.

وی  تاکید کرد: درصورت عدم تخصیص اعتبار لازم و لایه دوم آسفالت کلیه تلاش های انجام شده برای مسیر یاد شده از بین خواهد رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه