English

معاون سازمان بنادر و کشتیرانی خبر داد:

طرح توسعه‌ای دریایی کشور با ۶۱ شناور

معاون سازمان بنادر و کشتیرانی گفت: طرح توسعه‌ای دریایی کشور با ۶۱ شناور در دست انجام است و کمیته‌های راهبری شکل گرفته و مراکزی که می‌توانند کمک کار ما برای توسعه در تجهیزات دریایی باشند شناسایی شدند.

طرح توسعه‌ای دریایی کشور با ۶۱ شناور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، محمدرضا الهیار در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی بندرامیرآباد بهشهر اظهار داشت: شناسایی و استفاده از ظرفیت بالقوه ساخت تجهیزات دریایی در راستای ایمنی و عملیات بندری از برنامه‌های مهم ما در سال حمایت از تولید داخلی است.

وی ادامه داد: توسعه بندر امیرآباد از برنامه‌های مهم است که سه پروژه توسعه‌ای راه رستمکلا به بندر، سیلوی آرد و جرثقیل موبایل ساحلی امروز با حضور مسؤولان با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

الهیار بیان داشت: سازنده این تأسیسات جرثقیل موبایل ساحلی در دنیا محدود است و ما با استفاده از توان و تخصص داخلی این تجهیزات را توسط جوانان داخلی ساخته و بومی کردیم.

وی همچنین در مورد طرح توسعه‌ای بندر امیرآباد و پروژه‌های مهم در دست انجام گفت: پروژه رو روریلی از پروژه‌های مهم بندر است که با تکمیل آن شاهد ورود شناورهای روروریلی و جهش خوبی در رشد این بندر در دریای خزر خواهیم بود.

استاندار مازندران نیز در این مراسم گفت: بندر امیرآباد  یکی از بنادر مهم شمال کشور  است و این بندر در سال های اخیر در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و دولتی رشد خوبی داشته است.

احمد حسین زادگان اظهار داشت: در مجموع در این مدت بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خصوصی در بندر امیرآباد جذب شد که نسبت به گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای داشت.

وی ادامه داد: تامین زیرساخت در این بندر می تواند در توسعه استان به خصوص در حوزه صادرات به کشورهای حاشیه  دریای خزر نقش مهمی ایفا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه