English

نماینده ولی فقیه درکردستان تاکید کرد:

دشمن شناسی در این برهه زمانی مسئولیت بزرگی است

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به لزوم هوشیاری مسلمانان افزود: دشمن شناسی در این برهه زمانی مسئولیت بزرگی است.

دشمن شناسی در این برهه زمانی مسئولیت بزرگی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در کارگاه تخصصی آموزش مداحی با موضوع تربیت و توانمندسازی مداحان ارزشی و انقلابی در شهر سنندج، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مداحان باید از فرصت مداحی برای ترویج آموزه‌های دین استفاده کنند و لازم است این کلام رهبری آویزه گوش مداحان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: گاهی یک مداح از یک سخنران اثرگذاری بیشتری دارد و باید از این فرصت برای ترویج معارف دین و سوق دادن جوانان به سمت دین استفاده برد.

نماینده ولی فقیه درکردستان با بیان اینکه بسیاری از جوانان به برنامه‌های دین ورود پیدا نمی‌کنند، بیان کرد: این جوانان در برنامه‌های ویژه امام حسین(ع) پیشقدم می‌شوند و هیات‌داری می‌کنند و همین امر فرصتی برای ورود جوانان و جذب آنها به فعالیت‌های دینی و مذهبی است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی دشمن‌شناسی را مسئولیت بزرگی دانست و گفت: گاهی دشمنان خود را بجای دوست جا می‌زنند اما باید هوشیار بود و جوانان را نسبت به مسایل آگاه کرد.

وی افزود: اگر حواسمان نباشد دشمن تا درون خانواده‌های ما ورود پیدا می‌کند بنابراین باید جوانان دوست و دشمن را بشناسند و اقتدار کشور را حفظ کنند و ما مسوولان هم رسالت داریم در ماندگاری ارزش‌های دینی و اسلامی و آشنایی جوانان با این مهم گام برداریم‌.

وی با بیان اینکه هزینه مقاومت به مراتب کمتر از هزینه تسلیم در برابر دشمنان است، بیان کرد: ما برای انقلابی‌بودن و مقاومت‌مان تلاش کرده‌ایم که باید همچنان ماندگار بماند.

نماینده ولی فقیه درکردستان به اهداف امام حسین(ع) از قیام عاشورا پرداخت و اعلام کرد: هدف از شهادت امام حسین برای حاکم شدن حکومت اسلامی بر جهان بود و همه ما باید این هدف را در پیش بگیریم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی همچنین با اشاره به اینکه در قرآن کریم موارد مختلفی در خصوص اهل بیت اشاره شده است، افزود: نام‌هایی مانند فاطمه، حسن و حسین که در عرش در ردیف نام‌های خداوند نوشته شده است، ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند به عظمت اولیا و انبیا در قرآن کریم اشاره کرده است و بیان اینها برای آشنایی مردم ضرورت دارد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: سیر تکاملی از حضرت آدم شروع شده و به جایی می‌رسد که بشر به بلوغ برسد و بتواند ایستادگی کند و مستکبرین را کنار بزند و به قدرت برسد، بی‌شک این اراده خداوند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه