English

یزد در سرانه محصول ناخالص داخلی رتبه پنجم کشوری را دارد

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد گفت: استان یزد در بحث سرانه محصول ناخالص داخلی رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.

یزد در سرانه محصول ناخالص داخلی رتبه پنجم کشوری را دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی نمازی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد با بیان اینکه وظیفه اصلی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد تحقق سیاست‌های اقتصادی و مالی کشور و نظارت بر قوانین و مقررات مربوطه است گفت: اداره کل امور اقتصادی دارایی، بیشتر مأموریت نظارت را در استان یزد دارد و واحد سازمانی نداشته و در شهرستان یزد با سه معاونت مستقر است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد اضافه کرد: یزد استانی نسبتاً برخوردار در سطح کشور به برکت نظام جمهوری اسلامی و عملکردی است تحول بنیادین در آموزش نیروی انسانی باکیفیت، سرمایه گذاری در استان، تحول بنیادین در بخش خصوصی به ویژه در بخش صنعت که در به طور میانگین از بعد از انقلاب هر ساله در این زمینه رشد داشته از جمله تحولاتی است که در یزد شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در بحث سرانه محصول ناخالص داخلی رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داد تصریح کرد: 24 هزار و 500 میلیارد تومان محصول ناخالص داخلی استان یزد است که رتبه 15 را به یزد در بین استان دیگر داده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان یزد به فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل اشاره و اضافه کرد: 9 عنوان کتاب تخصصی در حوزه اقتصاد در اداره کل امور اقتصاد دارایی و استان یزد و توسط همکارانمان تألیف شده است.

نمازی با بیان اینکه در استان یزد 620 هزار نفر در سامانه سهام عدالت ثبت نام کردند خاطرنشان کرد: استان یزد در زمینه سهام عدالت بسیار خوب عملکرد کرده و یکی از استان‌های برتر در این خصوص است، چون برخی از استان‌های دیگر درباره سهام عدالت فعالیت‌های اثربخشی نداشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه