English

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد؛

کارگروه مالی برای مولدسازی دارایی‌های مازاد تشکیل می شود

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: اموال منقول دولت که قابل فروش و واگذاری است در کارگروه اقتصادی و مالی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

 کارگروه مالی برای مولدسازی دارایی‌های مازاد  تشکیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد با اشاره به سیاست دولت مبنی بر مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی استان یزد تکلیف اموال مازاد بر نیاز خود را مشخص کنند.

وی افزود: بر اساس قانون دستگاه‌ها باید اموال مازاد خود را پس از شناسایی و احصاء به فروش برسانند و یا با تبدیل وضعیت اجاره بلند مدت دهند و یا در قالب اوراق اجاره عرضه کنند.

وی از تشکیل کارگروه اقتصادی و مالی در این زمینه خبر داد و اظهار داشت: اموال منقول دولت که قابل فروش و واگذاری است در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و در مورد آن تصمیم گیری می‌شود که تاکنون ۱۷ مورد ملک شناسایی و واجد شرایط شناخته شده است.

نمازی بازگشت نشدن ۱۰۰ درصد منابع مالی حاصل از فروش و یا اجاره املاک مازاد را از جمله نگرانی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این ارتباط برشمرد و گفت: فراهم کردن ساز و کارهای قانونی و افزایش منابع اعتباری، اجرای طرح را تسهیل می‌کند.

به گفته دبیر ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان یزد در اجرای جزء یک بند « ه» تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۸، دستگاه‌های اجرایی مکلف به شناسایی اموال مازاد و اعلام به وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند تا این وزارتخانه بر اساس ماموریت‌های محوله در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه نسبت به مولدسازی دارایی‌های دولت و اموال غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه