English

سید فاضل حیدری بلوکی:

۵۵ درصد جمعیت هرمزگان زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی قرار دارند

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بیش از 55 درصد جمعیت استان زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

55 درصد جمعیت هرمزگان زیر چتر حمایتی تامین اجتماعی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید فاضل حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان، ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان، عنوان کرد: بازنشستگان در جامعه از مقام والایی برخورداراند و در عرصه کار، تلاش و تولید الگو جامعه هستند.

حیدری بلوکی با اشاره به جمعیت تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، افزود: تعداد جمعیت تحت پوشش استان 981 هزار و 186 نفر است، به عبارت دیگر بیش از 55 درصد جمعیت استان هرمزگان زیر چتر حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

وی گفت: تامین اجتماعی هرمزگان، با داشتن 32 هزار و 215 پرونده مستمری، توانسته است 48 هزار و 114 نفر مستمری بگیر اصلی و 36 هزار و 95 نفر مستمری بگیر تبعی، را تحت پوشش قرار داده دهد.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد: در سال گذشته سه هزار پرونده مستمری برقرار شده است و تعداد مستمری بگیران استان 10 درصد افزایش یافته است.

حیدری بلوکی با اشاره به این که بیمه شدگان اصلی و تبعی تحت پوشش تامین اجتماع هرمزگان 896 هزار و 977 نفر است، افزود: 422 پرونده مستمری در حوزه مشاغل سخت و زیان آور در سال گذشته برقرار شد.

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران در پنج ماه اول سال جاری را 260 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ماهیانه بیش از 52 میلیارد تومان در قالب تعهدات بلند مدت به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت شده است.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هرمزگان، در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: به 130 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان، وامی با مبلغ 520 میلیون تومان اعطا شده است.

حیدری بلوکی بازنشستگان را عضو خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی هرمزگان دانست و تشریح کرد: در قالب اجرای طرح کرامت رضوی؛ برگزاری سه دوره تور زیارتی مشهد مقدس و اعزام 300 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران در سال 97 و اعزام 200 نفر در سال ، 98 تاکنون انجام شده است.

وی عنوان کرد: بالاترین ظریب پوششی تامین اجتماعی را در کشور داریم و جز سه استان اول کشور هستیم.

مدیر کل سازمان تامین اجتمامی استان هرمزگان، اضافه کرد: در سال گذشته در حوزه ورزش مقام اول دارت به بازنشستگان این استان تعلق گرفت.

وی در پایان توضیح داد: 440 میلیون تومان در قالب امور رفاهی و گردشگری مستمری بگیران پرداخت شد.

شایان ذکر است؛ در پایان این نشست از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه