English

سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ:

اتوبوس حامل کالای قاچاق در خروجی بندرعباس توقیف شد

فرمانده انتظامی بندر عباس، از توقیف یک دستگاه اتوبوس در لاین خروجی بندرعباس که حامل کالاهای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال بود، خبر داد.

اتوبوس حامل کالای قاچاق در خروجی بندرعباس توقیف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی بندر عباس، از کشف یک میلیارد و 200 میلیون انواع کالای قاچاق در این شهرستان خبرداد.

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و جهت بازرسی تکمیلی آن را به داخل یگان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس در ادامه افزود: ماموران پس از بررسی دقیق اتوبوس، یک هزار و 60 عدد هندزفری و تعداد 894 عدد انواع باطری تلفن همراه قاچاق کشف کردند.

این مسئول انتظامی ارزش تقریبی محموله کشف شده را برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مشایخ تصریح کرد: برای مقابله با پدیده قاچاق ، همه مسئولان باید با تمام وجود در صحنه حاضر شده و فضای موجود را برای قاچاقچیان و سودجویان ناامن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه