English

استاندار مازندران:

ایران اسلامی را نمی‌توان تحریم کرد

استاندار مازندران گفت: ایران اسلامی به دلیل ساختار درستی که دارد تحریم شدنی نیست و افتتاح پروژه‌های هفته دولت بزرگترین دلیل بر این ادعا است. ‎

ایران اسلامی را نمی‌توان تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین‌زادگان در آیین بهره‌برداری از پروژه ایستگاه فوق توزیع برق شهرستان تنکابن افزود: تمامی این پروژه‌ها در شرایط سخت تحریم  احداث و به بهره برداری رسید که نشان از شکست توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار برآمده از مردم بوده و افکار عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین باید اطلاع رسانی درست و به موقع از عملکردها و اقدامات صورت گیرد تا مردم آگاهی بیشتری پیدا کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه مردم به طور دائم در حال رصد کردن مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: باید نقش رسانه ها در زمینه شناساندن و معرفی عملکرد دولت و نظام پررنگ تر از قبل شود و در این راستا سعی شده تا پروژه ها پیوست رسانه ای داشته باشند.

استاندار مازندران تصریح کرد : مردم به دلیل برخی مشکلات اقتصادی ناراضی هستند اما شاهد آن هستیم که اعتراضات اجتماعی به بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته که نشان از بصیرت و آگاهی آنها نسبت به توطئه های دشمنان دارد.

وی با اشاره به اینکه باید با اختلاس گران برخورد شود افزود: هر کس به این مردم وفادار و انقلابی خیانت کرده، عاقبت بخیر نشده و به عزت و آبروی خود چوب حراج زده است.

استاندار مازندران یادآور شد: باید  این روند همچنان ادامه داشته باشد تا ایران اسلامی بیش از پیش در جهان عزتمندانه تر گام بردارد و به پیش برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه