English

موج گزارش می دهد؛

مردم از عملکرد اداره کل اطلاعات لرستان در مبارزه با فساد راضی‌اند

پیام های ارسالی مخاطبین خبرگزاری موج و کاربران شبکه های اجتماعی نشان می دهد که مردم، از مبارزه عوامل اداره کل اطلاعات لرستان با مفسدان اقتصادی خشنود هستند.

مردم از عملکرد اداره کل اطلاعات لرستان در مبارزه با فساد راضی‌اند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، 24 مرداد ماه 98 بود که خبر بازداشت شهردار خرم آباد و تنی چند از مدیران و کارکنان این مجموعه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات لرستان فضای استان را تحت تاثیر قرار داد. فردای آن روز بود که اکثر رسانه های داخلی، خارجی و حتی رسانه های معاند نظام نیز این بازداشت را در سرخط خبرهای خود منتشر کردند اما، آنچه که در این میان خودنمایی می کرد، رضایت عموم مردم از موج بازداشت و دستگیری مفسدان اقتصادی لرستان توسط دستگاه امنیتی بود.

این رضایتمندی تا آنجا پیش رفت که اکثر مخاطبین خبرگزاری موج و فعالان شبکه های اجتماعی، با ارسال پیام های حمایتی، این اقدام عوامل اداره کل اطلاعات لرستان در مبارزه با فساد را شجاعانه، و در راستای دفاع از حقوق مردم و کشور ارزیابی کردند.

مبارزه با مفسدان اقتصادی لرستان

در سنوات قبل، شنیدیم و دیدیم که برخی فعالان حوزه های مختلف، تحت عنوان فعالان کارگری و زیست محیطی و چه و چه و چه توسط نیروهای وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شدند اما این بازداشت ها موافقین و مخالفینی داشت. لذا به جرات می توان گفت دستگیری و بازداشت مفسدان اقتصادی لرستان توسط اداره کل اطلاعات لرستان و سازمان اطلاعات سپاه نه تنها مخالفی نداشت، بلکه این موج از بازداشت ها مورد توجه و رضایت عموم مردم نیز قرار گرفت تا آنجا که خواستار برخورد قاطع با متخلفین سایر ادارات و دستگاه های اجرایی استان شدند.

درخواست مردم از اداره کل اطلاعات لرستان

به هر روی، مردم لرستان نشان دادند که از مبارزه با فساد در هر سطحی خوشحال و خرسندند و در این مسیر، قدردان خدمات سربازانی هستند که عرصه فعالتشان شب و روز ندارد.

رضایت مردم از عملکرد اداره کل اطلاعات لرستان

برخورد با تمام مفسدین اقتصادی لرستان، مبارزه با شبکه های فساد اداری و مالی، شناسایی عامل یا عاملان تضییع حقوق مردم و ریشه کن کردن اقدامات ناصواب آنان، از جمله خواسته هایی است که توسط مخاطبین عنوان شده که امید می رود سربازان بی نام و نشان امام زمان در اداره کل اطلاعات لرستان و سازمان اطلاعات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به این خواسته به حق مردم توجه بیشتری کنند.

تقدیر از اداره کل اطلاعات لرستان توسط مردم

علی ایحال، مردم بار دیگر نشان دادند که خوب می بینند، خوب می شنوند و خوب درک می کنند. نشان دادند با حمایت خود، مهر تاییدی بر اقدامات چند روز گذشته زده اند تا سربازان بی نام و نشان حضرت ولیعصر «ارواحنا فداه»، دلگرم‌تر از گذشته به تامین آرامش روانی، اجتماعی، اقتصادی و غیره و ذلک ایران سربلند و لرستان سرفراز بپردازند، حال نوبت سربازان گمنام امام زمان (عج) است تا با اقدام قاطع خود، پاسخگوی اعتماد بیش از پیش مردم باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    اصلش ان شا الله است

    • ناشناس

      ممنون

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه