English

معصومه ابتکار در اردبیل:

تسهیلات اشتغالزا به زنان روستایی ارائه می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: تسهیلات لازم اشتغال زایی در اختیار زنان روستایی قرار می‌گیرد.

تسهیلات اشتغالزا به زنان روستایی ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل٬ معصومه ابتکار ، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: تسهیلات لازم در اختیار زنان روستایی قرار می‌گیرد و در راستای مهارت افزایی زنان توانمند روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های حمایتی خرد زنان روستایی عملکرد خوبی برای ایجاد اشتغال دارند بیان کرد:جهت حمایت از زنان روستایی اعتبار خوبی برای برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی جهت توانمندسازی در نظر گرفته شده است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به اینکه باید از دختران تحصیل کرده روستایی حمایت ویژه شود افزود: حمایت از دختران تحصیل کرده باعث می‌شود تا پا به پای پسران در تقویت اقتصاد و تحکیم بنیان خانواده‌ها فعالیت کنند.

ابتکار افزود: برگزاری استارتاپ‌های مختلف در روستا‌ها در قالب مهارت‌های بهداشتی و بوم گردی می‌تواند به توانمندی بیشتر زنان و پیشگیری از مهاجرت را سبب شود.

در این بازدید معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور و جمعی از مسولان استانی و گفتگوی روبرو با زنان فعال در امر قالی بافی در این گارگاه جهت حمایت از بافندگان قالی و محصولات تولیدی در روستای مذکور قول مساعد داد.

گفتنی است معصومه ابتکار همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به کشور جهت بازدید از طرح‌های اشتغال زا برای زنان روستایی و شرکت در جلسه توسعه و برنامه ریزی سفر یک روزه به استان اردبیل داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه