English

رضا کریمی:

سکوت در مقابل تخریب و توهین توجیه ندارد

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از تلخ ترین نقد نیز استقبال می کنم یعنی حتی اگر کسی مرا نقد تلخ کند پذیرای نقد او هستم ولی تخریب و توهین خارج از تحمل بنده است.

سکوت در مقابل تخریب و توهین توجیه ندارد

رضا کریمی رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل با حضور در دفتر خبرگزاری موج اردبیل در گفت وگو با خبرنگار موج، گفت: از نقد تلخ نیز استقبال می کنم یعنی حتی اگر کسی مرا نقد تلخ کند پذیرای نقد او هستم ولی تخریب و توهین خارج از تحمل بنده است اما ما در جامعه شخصیت حقوقی و حقیقی داریم و کسی که به من توهین می کند نمی توان در مقابل حرفشان سکوت کرد.

وی با توجه به جایگاه مطبوعات در سطح کشور گفت: مطبوعات در جامعه از جایگاه خاصی برخورد است و در کنار آن مردم صد درصد به رسانه های معتبر اعتماد کامل دارند که این خود یک امتیاز بزرگ برای رسانه ها است.

 کریمی ادامه داد: بزرگ ترین امتیاز مطبوعات و رسانه این است که اعتماد و رضایتمندی جامعه را کسب کند چون شاه کلید موفقیت یک مجموعه رضایتمندی از آن است.

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم آجرهای دیوار اعتماد را روز به روز مستحکم تر کرده و از ایجاد خلل جلوگیری کنیم  و همه روزه میزان رضایت مندی مردم را افزایش دهیم.

کریمی با اشاره به اینکه تعدادی از کانال های تلگرامی تعریف درستی از نقد و تخریب ندارند گفت: تعدادی از کانال های فضای مجازی بحث را اشتباه گرفته اند و تعریف درستی از نقد و تخریب ندارند و نمی توانند تفاوتی بین این دو قائل شوند که در این باره باید اصحاب قلم و مطبوعات معتبر وارد عرصه شده و از جایگاه قلم دفاع کنند.

وی افزود: باید از نقد و تخریب تعریف درستی داشته باشیم این مرزبندی را اصحاب رسانه و قلم می توانند به راحتی تعریف دقیق از این دو موضوع داشته باشند.

در بحث تخریب و توهین های که به ما شد ورود نکردیم

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث تخریب و توهین های که به ما شد ورود نکردیم چون  نقدی در کار نبود و کاملا مطلب توهین آمیز و تحقیر و تخریب بود به عنوان وکیل مردم، هر کسی ما را تخریب میدکند به نوعی  به مردم توهین می کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر متهم به این هستیم که از خودمان دفاع نمی کنیم یعنی به عدم پیگیری نیز محکوم هستیم. اگر بخواهیم پیگیری کنیم گفته می شود از خبرنگاران شکایت شده است.

نماینده مردم اردبیل،نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: براین باورم که نقش مطبوعات بیشتر است. مسئولین نمی توانند نقش زیادی ایفا کنند این قلم اصحاب رسانه است که می توانند تبین و روشنگری و مرزبندی را به جامعه برساند و حداقل مردم را آگاه می سازد.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: نیاز جامعه امروزی وحدت کلمه و ایجاد نشاط و امید بین مردم است و این کار می تواند از رسالت های اصلی رسانه های دلسوز کشور محسوب شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه