English

اکبر نگاهی:

سمن‌ها تحول آفرین توسعه اجتماعی و فرهنگی هستند

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : سازمان‌های مردم نهاد با توجه به نقش تاثیرگذار خود به عنوان عاملی برای تحول آفرینی اجتماعی و فرهنگی در جامعه شناخته می‌شوند.

سمن‌ها تحول آفرین توسعه اجتماعی و فرهنگی هستند

به گزار خبرگزاری موج اردبیل، اکبر نگاهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : تمامی برنامه‌های ارائه شده توسط سمن‌ها از زمان ارائه طرح تا پایان برگزاری آن به صورت مستمر رصد شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی تاکید کرد: با نظارت کامل بر فعالیت‌های جوانان علاوه بر دستیابی به جمع‌بندی نهایی و آسیب شناسی صحیح، میزان تاثیرگذاری فعالیت‌ها بر روی جامعه هدف نیز ارتقا خواهد یافت.
 
وی خاطرنشان کرد : در راستای هم افزایی سمن ها و برای ممانعت از اتلاف منابع مالی و انسانی، تلاش می کنیم از موازی کاری پرهیز کنیم و در این خصوص هماهنگی لازم با هیات نظارت بر سمن ها و دیگر دستگاههای مرتبط بعمل آمده است.
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه تعدد سمن‌ها باعث می‌شود که در بخشی از فعالیت‌ها ناخواسته با موازی‌کاری‌هایی نیز همراه شویم، افزود: برخی از برنامه‌ها به دلیل مناسبتی بودن از احتمال موازی‌کاری برخوردار هستند ولی با نظارت هیات ناظر بر سازمان‌های مردم نهاد استان به‌دنبال کم کردن و عدم وقوع چنین اتفاقاتی هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه