English

اقامه با شکوه نماز عید قربان در بندرعباس

نماز عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور مردم این استان در مسجد جامع بندرعباس اقامه شد.

اقامه با شکوه نماز عید قربان در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه هرمزگان در خطبه‌های نماز عید قربان با تبریک عید قربان گفت: برگزاری کنگره حج مایه عزت و سربلندی مسلمانان است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: در کنگره حج تشکیل امت اسلامی بدون توجه به قومیت، نژاد و هر رنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: توجه به نیازمندان در روز عید قربان یک امر ضروری است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده با اشاره به اینکه برای تشکیل امت اسلامی باید همه کشورهای اسلامی اقدام کنند افزود: حج محور همه توجهات اسلام است ودر سایه همین موضوع امت واحده شکل می‌گیرد.

خطیب نماز عید قربان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: احیای تمدن بزرگ اسلامی با وحدت و همدلی میسر می‌ شود.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: رهبر معظم انقلاب بر دو اصل اساسی، انسجام امت اسلامی و توجه به آرمان ملت فلسطین و مقاومت اسلامی تاکید دارند.

وی بابیان اینکه بیش از پیش نیاز به مقاومت داریم گفت: مظهر مقاومت ما قدس شریف است و تا لحظه آخر برای آزادی آن مقاومت می‌کنیم.

وی عید قربان را روز تقرب به خداوند متعال دانست و گفت: عید قربان روز دوری از نفس اماره و تعلقات دنیوی است و هر روز که گناهی در آن نباشد عید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه