English

مدیرعامل دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی شهر خبر داد

برگزاری ۸ اردو در طرح رضوان دارالقرآن اهل بیت (ع) درخمینی شهر

مدیر عامل دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی شهر از برگزاری 8 اردوبرای قرآن آموزان در طرح رضوان دارالقرآن اهل بیت (ع) درخمینی شهرخبر داد.

برگزاری 8 اردو در طرح رضوان دارالقرآن اهل بیت (ع) درخمینی شهر

 حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا قربانیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: 8 اردوی ویژه مشهد مقدس برای شرکت کنندگان در طرح رضوان برای قرآن آموزان در خمینی شهر برگزار می شود.

وی افزود:در کنار فعالیتهای قرآنی اردوهای هدفمند را در برنامه طرح رضوان گنجاندیم.

مدیر عامل دارالقرآن اهل بیت(ع)با بیان اینکه والدین باید برنامه ریزی دقیقی برای اوقات فراغت فرزندان  خود داشته باشند افزود: موسسه اهل بیت (ع) در کنار کلاس های آموزشی اردوهای تفریحی را هم برای قرآن آموزان برنامه ریزی کرده است.

وی از برگزاری هشت اردو در طرح رضوان خبر داد و گفت:در پایان طرح یک اردوی ویژه گذاشته ایم که سفر مشهد مقدس است و در این سفر برنامه هایی مدون گردیده که جذابیت اردو را دوچندان می کند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانیان برگزاری مسابقات ایرهاکی و فوتبال دستی و والیبال وتیراندازی برای پسران را  از دیگر فعالیتهای مجموعه  خواند و اظهار داشت:وقتی برنامه ای که با روحیه نوجوانان و جوانان همخوانی داشته باشد اجرا می شود قطعا آموزش های تربیتی ومفاهیم قرآنی بهتر وبیشتر اثر گذار خواهد بود.

مدیر عامل دارالقرآن اهل بیت(ع) خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد:ایجاد برنامه های شاد ومفرح و هدفمند وآموزش احادیث و معارف اهلبیت (ع)در کنار برنامه های فرهنگی گام موثری در پیشگیری از مشکلات نوجوانان و آسیب های اجتماعی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه