English

ثبت نام ۱۳۰۰ نفر در طرح رضوان مجموعه دارالقرآن اهل بیت (ع) در خمینی شهر

حدود 1300 نفر در طرح رضوان مجموعه دارالقرآن اهل بیت (ع) در خمینی شهر ثبت نام کردند.

ثبت نام 1300 نفر در طرح رضوان مجموعه دارالقرآن اهل بیت (ع) در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دارالقرآن اهل بیت (ع)خمینی شهر کلاس های قرآن مجموعه را با عنوان طرح رضوان آغاز نمود.

 در طرح رضوان مجموعه دارالقرآن اهل بیت (ع) علاوه بر ارائه تمامی رشته های قرآنی فوق برنامه های ورزشی و مسابقه و اردو برای قرآن آموزان در نظر گرفته شده است.

در این طرح قرآن آموزان علاوه بر شرکت  در کلاسهای قرآنی در  فوق  برنامه ها که شامل اردوها و معرفی به مراکز تفریحی برگزاری مسابقات ورزشی و استفاده از سالن بازی مجموعه ساعات لذت بخشی را سپری می کنند.

این کلاس ها در رشته های روخوانی، روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید، ترتیل، حفظ،  مداحی، لذت قرآن، اذان، تواشیح، طرح تخصصی طاها و بزرگسالان می باشد و 504نفر در قالب 37 کلاس  مشغول به فراگیری آموزشهای قرآنی هستند.

گفتنی است تعداد شرکت کنندگان که از 9 سال به بالا هستند 500 نفرمی باشند.

همچنین جهت تشویق قرآن آموزان استفاده از کارتهای امتیازی و اهدا جوایز ارزشمند از غرفه عرضه محصولات فرهنگی  یا پس انداز در قرض الحسنه مرکز بهره مند می شوند.

کلاسها به صورت ترمی برگزار می شود و قرآن آموزان پس از گذراندن دوره و کسب رتبه های برتر می توانند  در زمینه های مختلف با مجموعه همکاری کنند.

گفتنی است در طرح تخصصی طاها افراد برگزیده برای اعزام به خارج از کشور معرفی می گردند .

 رده های  سنی 3 تا 6 سال و 7 تا 12سال نیز در طرح رضوان قرار دارند که آموزش های سنی 3 تا 6 سال حفظ سوره های جزء30، قصه گویی، نقاشی و اتاق بازی می باشد و آموزش های گروه سنی دوم شامل حفظ ، روخوانی سوره واقعه و دو کتاب آموزشی است.

تعداد قرآن آموزان شرکت کننده در این مقطع 217 نفر است.

در قسمت خواهران نیز کلاسهای طرح رضوان در همه سطوح حفظ، تجوید، ترتیل، نهج البلاغه  و مهدویت  برگزار می گردد در برگزاری کلاس ها ها آموزش عملی تربیت اسلامی وآشنایی با معارف اهلبیت (ع) گنجانده شده است.

به گزارش موج؛ آمار شرکت کنندگان خواهر در طرح رضوان 260 نفر می باشدو آمار کل ثبت نام کنندگان طرح رضوان حدود 1300 نفر اعلام گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه