English

عبدالصمد خرم‌آبادی مطرح کرد؛

فعالیت قابل قبول اشتغال و حرفه آموزی در استان اردبیل

معاون دادستان کل کشور گفت: فعالیت اشتغال و حرفه آموزی در استان اردبیل با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعدد سطح مثبتی را داراست که این موضوع برای اردبیل یک خبر خوب است.

فعالیت قابل قبول اشتغال و حرفه آموزی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالصمد خرم‌آبادی معاون دادستان کل کشور اظهار داشت: فعالیت اشتغال و حرفه‌آموزی در استان اردبیل با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متعدد سطح مثبتی را داراست که این موضوع برای اردبیل یک خبر خوب است.

وی با اشاره به این که مددجویان شاغل در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش تاثیرگذاری را دارا هستند بیان کرد: با توجه به این که این امر سبب افزایش اعتماد به نفس آنان می‌شود و نیز از لحاظ اقتصادی تا حدودی مشکلات اقتصادی را برطرف می‌کند این مسئله برای خانواده‌های زندانیان نیز می‌تواند موثر واقع شود.

 معاون دادستان کل کشور گفت: دیدار چهره به چهره با مددجویان شاغل مهم‌ترین هدف من از سفر به این استان بود تا بتوانم از نزدیک در جریان امور مربوط به حرفه آموزی و اشتغال قرار بگیرم و در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان راهکار بهتری بیندیشم که این موضوع در تصمیم‌گیری بهتر ما بسیار تاصیرگذار خواهد بود.

خرم‌آبادی ضمن ابراز رضایت و خرسندی، فعالیت اشتغال و حرفه آموزی در استان اردبیل را با توجه به پتانسیل موجود بسیار مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: تلاش‌های انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و امیدواریم به همین منوال ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه