English

استاندار مازندران:

نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت شیعی بر مبنای غدیر است

استاندار مازندران گفت: نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت شیعی بر مبنای غدیر است امادر سوریه، عراق و یمن شاهدیم که تفکر غدیر برمبنای وحدت و ایستادگی به پیروزی های بزرگی دست یافت. ‎

نظام سلطه به دنبال ناکارآمد نشان دادن حکومت شیعی بر مبنای غدیر است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران احمد حسین زادگان اظهار داشت: برخی مشکلات در اداره امور کشور بیانگر فاصله گرفتن ما از فلسفه وجودی حکومت علوی و غدیر است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ غدیر همان اسلام ناب است که مودت، دوستی و وحدت در ذات آن نهفته است.

استاندار مازندران با بیان این که پیام غدیر باید به نسل امروز منتقل شود، افزود: دشمن در محیط هایی نظیر فضای مجازی به دنبال ایجاد شبهه برای فاصله گرفتن نسل جوان با اهداف و فلسفه غدیر است.

وی افزود: یکی از تاثیر گذارترین و جذابترین شیوه های بیان غدیر، بهره گیری از فرهنگ و هنر و تلاش برای مردمی کردن جشن های دهه غدیر است.

استاندار مازندران برگزاری پیاده روی خانوادگی و جشنواره های فرهنگی هنری را از جمله برنامه های عمومی دهه غدیر برای شور و نشاط مردم عنوان کرد.

در آغاز این جلسه حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی دبیر بنیاد بین المللی غدیر مازندران به تشریح برنامه های دهه غدیر پرداخت و از دستگاه های اجرایی، فعالان مذهبی رسانه ها و تشکل های مردمی خواست زمینه شور و نشاط گسترده جشن های غدیر را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی