English

مدیرآبفا منطقه جرقویه خبر داد

برگزاری پویش لبخند آب در جرقویه اصفهان

مدیرآبفا منطقه جرقویه ازبرگزاری پویش لبخند آب با حضور بیش از 5000 هزار نفر در جرقویه اصفهان خبر داد.

برگزاری پویش لبخند آب در جرقویه  اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیلی گفت: پویش ایران به لبخند تو زیباست با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب  و با حضور بیش از 5 هزار و 200 نفر  در حسن آباد جرقویه برگزار شد.

وی  در جمع مردم حسن آباد گفت: این پویش با هدف فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در منطقه برگزار شد هر چند که مردم در دل کویر آب را بهینه مصرف می کنند.

اسماعیلی با اشاره به مصرف سرانه آب در منطقه جرقویه عنوان کرد:هم اکنون مصرف سرانه آب در منطقه جرقویه حدود 140 لیتر در شبانه روز است که از میانگین مصرف دراستان کمتر می باشد.

مدیر آبفا جرقویه با بیان اینکه در سال گذشته مردم حدود 10 درصد در مصرف آب صرفه جویی کردند اظهارداشت: در سال گذشته با اقدامات فرهنگی و فنی که در دستور کار قرار دادیم موجب شد که مصرف سرانه آب در منطقه جرقویه از 150 لیتر در شبانه روز به 140 لیتر کاهش یابد بدین ترتیب از مردم خوب منطقه جرقویه به لحاظ رعایت مصرف درست آب تشکر می نمایم.

پویش لبخند اب در جرقویه

وی به قیمت تمام شده آب در این منطقه پرداخت و خاطر نشان ساخت:طبق بررسی های صورت گرفته قیمت تمام شده هر متر مکعب آب بیش از 1224 تومان برآورد گردید در حالیکه بابت مصرف هر متر مکعب آب رقمی معادل 444 تومان از مشتر کین دریافت می شود به تعبیری یک سوم قیمت تمام شده دریافت می شود.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه چرا آب در زاینده رود جاری ست اما مردم بعضا با افت فشار آب مواجه هستند، اعلام کرد: منطقه جرقویه تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ است که نهایت ظرفیت این سامانه حدود 11 هزار لیتر در ثانیه است در حالیکه نیاز آبی 56 شهر و 300 روستا تحت پوشش این سامانه حدود 15 الی 16 هزار لیتر در ثانیه می باشد و تا زمانی که سامانه دوم آبرسانی در اصفهان راه اندازی نشود مردم تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ با محدودیت مواجه خواهند بود.

مدیر آبفا جرقویه با اشاره باینکه سرانه مصرف آب در جرقویه مطلوب است از مردم منطقه خواست همچنان مصرف بهینه آب را مد نظر قرار دهند و باید بدانیم که ما امانتدار آیندگان هستیم پس با مصرف صحیح از این منابع حیاتی محافظت می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی