English

زوج‌های کرمانشاه پیش از ازدواج ۶ ساعت آموزش می‌بینند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تخصیص 19 مرکز تخصصی آموزش در حوزه‌های حقوقی، اخلاق و احکام، روانشناسی و بهداشت و سلامت در طرح آموزش‌های 6 ساعته قبل از ازدواج در کرمانشاه خبر داد.

زوج‌های کرمانشاه پیش از ازدواج 6 ساعت آموزش می‌بینند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ابراهیم شکیبا در خصوص شروع رسمی آموزش‌های 6 ساعته قبل از ازدواج در کرمانشاه در همایش ویژه این برنامه ابراز داشت: از دی‌ماه سال گذشته برنامه آموزش‌های 6 ساعته قبل از ازدواج در سطح استان به شکل غیررسمی آغاز شد و با مهیاسازی زیرساخت‌های لازم، از امروز این برنامه به‌صورت رسمی در سطح استان اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه آموزش‌های 6 ساعته قبل از ازدواج در کرمانشاه به‌عنوان دهمین استان کشور به‌صورت رسمی شروع می‌شود، خاطرنشان ساخت: این طرح در راستای شناخت بیشتر زوجین از یکدیگر قبل از ازدواج و تحکیم هرچه بیشتر بنیان خانواده در بین جوانان اجرایی می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اجباری بودن طرح آموزش‌های 6 ساعته قبل از ازدواج خبر داد و اظهار داشت: دستگاه‌هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری، بهزیستی، استانداری و سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های تخصصی خود در این طرح مشارکت فعال دارند.

شکیبا در ادامه به روند کاهشی آمار طلاق در استان کرمانشاه طی سال گذشته اشاره کرد و تأکید کرد: امیدواریم با مجموعه اقداماتی که طی هشت ماه گذشته در حوزه آموزش به زوجین انجام داده‌ایم و اجرای طرح آموزش‌های 6 ساعته قبل از ازدواج که ازاین‌پس خواهیم داشت، آمار طلاق در کرمانشاه بیش از گذشته روند کاهشی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه