English

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش:

جایگاه شهید ادبیان کم از افتخارات شهید صیاد شیرازی ندارد

امیر فرهاد آریانفر گفت: مراسم وداع با شهید ادبیان بعد از نماز مغرب و عشای امشب 9 مرداد در گلزار شهدای کرمانشاه و همچنین مراسم تشییع ایشان روز دهم مرداد از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز و تا میدان آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

جایگاه شهید ادبیان کم از افتخارات شهید صیاد شیرازی ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در خصوص مراسم ویژه گرامیداشت شهید ادبیان ابراز داشت: مراسم تشییع شهید سرلشکر حسین ادبیان رأس ساعت هشت و نیم روز پنجشنبه دهم مرداد از مقابل مسجد جامع کرمانشاه آغاز و تا میدان آزادی ادامه پیدا خواهد کرد و سپس پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور از مردم قدرشناس و ولایتمدار استان کرمانشاه برای حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر شهید ادبیان دعوت کرد و افزود: حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت شهید ادبیان می‌تواند چهره قهرمان‌پروری استان کرمانشاه را به همگان نشان دهد.

آریانفر با تأکید اینکه آرامش، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی، مدیون خون شهدا است، خاطرنشان ساخت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در آینده‌ای نزدیک، ساخت یک یادمان در موقعیت شهادت این شهید والامقام در ارتفاعات بازی دراز برای حضور کاروان‌های راهیان نور ساخته خواهد شد.

امیر آریانفر در معرفی شهید شاخص ملی شهید حسین ادبیان اظهار داشت:  شهید ادبیان در جریان مبارزات زمان طاغوت، هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مختلف جنگ‌های منطقه‌ای نقش کلیدی داشتند اما واقع امر این است که آنچه در وصف این شهید والامقام در باب ایثارگری و پایمردی‌هایش گفته‌شده نتوانسته چهره واقعی این شهید را به جامعه بشناساند..

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش تأکید کرد: ایشان ازنظر جایگاه مقامشان کم از جایگاه شهید صیاد شیرازی ندارد چراکه هیچ هراسی از مرگ نداشته و خودشان در عملیات میدان‌داری می‌کردند و به‌واقع پایمردی‌های شهید ادبیان همواره سرمشق و الگوی رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه