English

فرماندار ابرکوه بیان کرد:

گرامیداشت سوم خرداد فرصتی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت

فرماندار ابرکوه گفت: گرامیداشت حماسه سوم خرداد فرصتی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی به نسل جدید است.

گرامیداشت سوم خرداد فرصتی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در حاشیه برنامه های گرامی داشت سالروز فتح خرمشهر از توابع استان خوزستان افزود: رزمندگان فاتح در عملیات بیت المقدس دشمن بعثی عراق تا دندان مسلح را خوار و خفیف کردند.

وی با بیان اینکه پیروزی خرمشهر با استعانت خداوند و رهبری امام خمینی (ره) انجام شد، اظهارداشت: سوم خرداد، روزی با عظمت و تاریخی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران بود که جهانیان را مات و مبهوت کرد.
رئیس شورای ایثارگران شهرستان ابرکوه با تاکید بر اینکه امنیت و سرافرازی مرهون مجاهدت و ایثار رزمندگان در دفاع مقدس است، ادامه داد: پاسداری از خون پاک شهدا، مجاهدت ایثارگران و آزادگان نظام و انقلاب با حرکت در مسیر رهبری تثبیت می شود.

کاظمی نسب خاطرنشان کرد: حماسه سوم خرداد و هشت سال دفاع مقدس اقتدار با شکوه را در جهان برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

وی یادآور شد: سالروز فتح خرمشهر یکی از بهترین فرصت هاست که می توان با برگزاری یادواره های شهدا و گرامیداشت حماسه سوم خرداد برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، از خود گذشتگی با انتقال آن به نسل جوان، این حماسه ماندگار را به نسل امروز تبیین کرد.

غبارروبی مزار شهدا، محفل انس با قرآن و شب خاطره، بزرگداشت رحلت حضرت امام(ره) و شهدای قیام 15خرداد، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کتابخوانی، دیدار با خانواده های شهدا و رژه موتوری از برنامه های این روز اعلام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه