English

سفیر اتریش در ایران:

مازندران در بخش گردشگری شباهت زیادی با اتریش دارد

سفیر اتریش در ایران گفت: استان مازندران در بخش گردشگری شباهت زیادی با کشورش اتریش دارد و با شناخت و درک بهتر می توان ظرفیت های گردشگری دو جانبه را افزایش داد.

مازندران در بخش گردشگری شباهت زیادی با اتریش دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران اشتفان شولتز در دیدار با استاندار مازندران اظهار داشت: با برقراری ارتباط با بنگاههای اقتصادی در استان ها می توانیم راهکار مناسبی را برای رفع مشکلات ناشی از تحریم بر مناسبات اقتصادی بین‌المللی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ سال از فعالیت  انجمن فرهنگی ایران و اتریش می گذرد و اکنون باید رویدادهای مشترک فرهنگی و هنری با استان مازندران را تعریف کرد.

سفیر اتریش با بیان اینکه در پاسخ راهبردی به حواشی برجام، سفر به استانها و رایزنی با نمایندگان بنگاههای اقتصادی هدف سفر به مازندران است گفت: باید حق ایران از برخورداری از مراودات اقتصادی را جامه عمل بپوشانیم و هدف عمده این سفر، شناخت و درک بهتر از ظرفیت های موجود و همکاری های صورت گرفته در راستای توسعه است.

وی ادامه داد: اتریش کشور کوچکی است که ۹ میلیون نفر و کمتر از سه برابر استان مازندران جمعیت دارد و در سال گذشته  ۱۵۰ میلیون نفر مسافر شب اقامت داشته است که بر این اساس معاون رئیس جمهور ایران سمپوزیوم مشترکی برای توسعه گردشگری را مطرح کرده است.

در پایان این نشست سه تفاهمنامه خواهرخواندگی سه شهر مازندران با سه شهر اتریش به امضاء  سفیر اتریش در تهران و استاندار مازندران رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه