English

افشاری مطرح کرد:

سهمیه گران فروشان مرغ قطع می شود

فرماندار همدان با اشاره به اینکه نباید مرغ گرم به قیمت بیشتر از 12 هزار و 900 تومان عرضه شود، از اینکه سهمیه گران فروشانِ مرغ، قطع خواهد شد، سخن گفت.

سهمیه گران فروشان مرغ قطع می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حسین افشاری، فرماندار همدان در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان، با اشاره به قطع سهمیه گران فروشانِ مرغ، قطع خواهد شد، گفت: کارها و اقدامات بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شده و با فشارها و تحریم های القا شده به مردم، امروز در کشور راه های مقابله با تحریم های گوناگونی انجام شده است.

 

قطع سهمیه گران فروشانِ مرغ

افشاری با اشاره به قطع سهمیه گران فروشانِ مرغ، ابراز کرد: واحد‌های مرغداری که همراه با ستاد تنظیم بازار بودند از نظر نهاده‌ها مورد حمایت ما هستند و با افرادی که در برابر قانون مقاومت کرده و قصد فروش گران‌تر مرغ را دارند برخورد شده و نهاده آنها قطع می‌شود به طوریکه واحدهای متخلف در لیست سیاه سهمیه دام و طیور قرار می گیرند.

وی همچنین تصریح کرد: در شهرستان همدان توجه به شاخصه های اقتصاد مقاومتی مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گرفته و همت و تلاش تدیریجی توانسته مردم را تشویق کند تا در جنگ اقتصادی سرافراز خارج شویم.

فرماندار همدان مردمی بودن، درون زا بودن، دانش بنیان بودن و همچنین بهره وری را از شاخصه های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر مردم ایران در سالهای اخیر به صنعت و صادرات خارج وابسته بود، حرکت های عظیم انجام شده درشرایط سخت تر محقق نمی شد.

وی با بیان اینکه مردم نیاز به فرهنگسازی در حوزه اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش باید احساس کنند، افزود: برگزاری گفتمان، بیان نقاط منفی دشمنان و همچنین تعامل سازنده در راستای فرهنگ منبری در استان از جمله اقداماتی است که در حوزه فرهنگسازی باید در استان تقویت شود.

افشاری عنوان کرد: مردم باید غیرت و حمیت نشان داده و در حمایت از کالای داخلی گام های موثری برداشته و اجازه ندهند کالای قاچاق در بین مردم رواج پیدا کند حتی اگر کیفیت کالای داخلی نامرغوب تر از کالای خارجی باشد.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه با راه اندازی بیمارستان فوق تخصصی قلب فرشچیان در هر شبانه روز 18 عمل باز قلب انجام می‌شود، اظهار کرد: سالانه 97 هزار نفر در اثر بیماری‌های مرتبط با فشارخون جان خود را از دست می‌دهند.

فرماندار همدان با بیان اینکه در طرح ارزیابی فشار خون بالا، جمعیت هدف بالای 30 سال مد نظر بود، ادامه داد: اگر در رابطه با فشارخون به موقع پیشگیری و مراقبت انجام شود، هزینه‌های خانوار و سلامت کاهش پیدا می‌کند.

 

 افتتاح مرکز جامع هتلداری در همدان 

وی به افتتاح مرکز جامع هتلداری در همدان را گامی موثر در توسعه گردشگری همدان خواند و تصریح کرد: گردشگری محور توسعه همدان است و با این مرکز می‌توان نیروی مورد نیاز را تربیت کرد.

افشاری یادآور شد: امروز در کشور 70 هزار دانشجو و عضو هیئت علمی وجود دارد و همچنین وجود 429 نخبه در شهر همدان گویای خودکفایی در زمینه صادرات میلیارد دلاری دانش به سایر جهان است.

فرماندار همدان در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان همدان، با اشاره به قطع سهمیه گران فروشانِ مرغ، قطع خواهد شد، گفت: کارها و اقدامات بزرگی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شده و با فشارها و تحریم های القا شده به مردم، امروز در کشور راه های مقابله با تحریم های گوناگونی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه