English

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد؛

اقدامات اشتباه مردم علت وخیم شدن حال مصدومان در صحنه حادثه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد گفت: همه ساله به علت اقدامات اشتباه افراد حاضر در صحنه تعداد زیادی از بیماران و مصدومان قبل از دریافت درمان‌های پزشکی حالشان وخیم‌تر می‌شود.

اقدامات اشتباه مردم علت وخیم شدن حال مصدومان در صحنه حادثه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسن رضاپور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد در نشست هم اندیشی هلال احمر و اورژانس در شهرستان بهاباد با اشاره به وقوع حوادث، سوانح و تصادفات جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی بهاباد گفت: در این جلسه بر حضور به موقع نیرو‌های امدادی در صحنه حادثه و اقدامات امداد و نجات موثر به مصدومان تاکید شد.

وی افزود:  هدف برگزاری این جلسه ارائه راهکار مناسب جهت همکاری و تعامل جمعیت هلال احمر و مرکز فوریت‌های پزشکی، اورژانس ۱۱۵ است.

 مسئول عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد با این نکته که همه ساله تعداد زیادی از بیماران و مصدومان تا قبل از دریافت درمان‌های پزشکی حالشان وخیم‌تر می‌شود، گفت: یکی از دلایل اصلی آن اقدامات اشتباه افراد حاضر در صحنه است که با کمک‌های اولیه آشنایی ندارند باید بدانیم سرنوشت یک مصدوم در دستان کسی است که اولین اقدام را برای او انجام میدهد و افزایش سطح آمادگی در رویارویی با این وضعیت‌ها میزان آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه