English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد

امدادرسانی ۳۷۲ حادثه توسط هلال‌احمر در یک ماه گذشته در اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی 372 حادثه توسط هلال‌احمر در یک ماه گذشته در اصفهان خبر داد.

امدادرسانی 372 حادثه توسط هلال‌احمر در یک ماه گذشته در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  محسن مومنی با اشاره به پوشش امدادی 372 حادثه گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اصفهان به بیش از یک هزار و 34 حادثه‌دیده در تیر ماه سال جاری امدادرسانی کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در این مدت اشاره و خاطر نشان کرد: در این بازه زمانی 164 حادثه جاده ای ، 89 حادثه شهری ، 76 مورد خدمات حضوری ، 29 حادثه صنعتی و کارگاهی ، 6 حادثه کوهستان ،5 حادثه ساحلی ،2 حادثه آتش سوزی مرتع و 1 حادثه آبگرفتگی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اصفهان پوشش داده شده است.

مومنی با اشاره به اینکه در طول این مدت 29 مورد عملیات رها سازی توسط تیم های امدادی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: یک هزار و 162 نیروی عملیاتی در قالب 422 تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان به مسافرین و عموم مردم توصیه کرد: در سفرهای تابستانی ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توصیه های کارشناسان در این زمینه ، احتیاط های لازم در نقاط حادثه خیز را مدنظر قرار داده و نیز از رفتار های پر خطر در رانندگی پرهیز نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه