English

در سه ماهه نخست سال جاری انجام شد؛

امدادرسانی هلال احمر به ۷ هزار و ۸۰۲ حادثه دیده در اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ازامدادرسانی هلال احمر به 7 هزار و 802 حادثه دیده در سه ماهه نخست سال 98 در اصفهان خبر داد.

 امدادرسانی هلال احمر به 7 هزار و 802  حادثه دیده در اصفهان

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محسن مومنی با اشاره به انجام 969 مورد عملیات امداد رسانی از ابتدای سال جاری گفت: جمعیت هلال احمر به 7 هزار و 802 حادثه دیده در سه ماه گذشته امدادرسانی کرده است.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال ، 969 حادثه به "مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری" (EOC ) هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

مومنی اظهار داشت: از این تعداد 354 مورد حوادث جاده ای، 244 مورد خدمات حضوری، 15 مورد حوادث ساحلی ، 52 مورد سیل و آبگرفتگی، 44 مورد صنعتی و کارگاهی، 197 مورد حادثه شهری و 44 مورد حوادث کوهستان ، 5 حادثه برف و کولاک ، 3 مورد خدمات مناسبتی، 2 حادثه هوایی ، 2 حادثه طوفان ، 3 مورد ریزش آوار ، 1 مورد رانش زمین و 1 مورد رعد و برق بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: توسط نجاتگران و عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در این مدت به 171 نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد و همچنین 642  نفر از مصدومان نیز به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان ساخت: در جریان عملیات های امداد و نجات در سه ماهه نخست امسال، یک هزار و 251 تیم عملیاتی با استعداد سه هزار و 925 نجاتگر داوطلب و پرسنل امدادی و با پشتیبانی 845 دستگاه آمبولانس ، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی