English

در سال تحصیلی جدید:

بندرلنگه با کمبود ۲۰۰ معلم و دبیر مواجه است

مدیر آموزش وپرورش بندرلنگه گفت: با کمبود 200 معلم و دبیر در سطح شهرستان بندرلنگه و بخش‌ها و روستاهای تابع، روبه‌‎رو هستیم.

بندرلنگه با کمبود 200 معلم و دبیر مواجه است

ایرج صوغانی مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه در گفت‌و‌گوی اختصاصی با  خبرگزاری موج هرمزگان، با اشاره به نزدیک شدن سال تحصیلی اذعان کرد: در بندر لنگه با چالش کمبود شدید معلم و دبیر برای سال تحصیلی 99-98 رو‌به‌رو هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در سطح شهرستان بندرلنگه وبخش‌ها و روستا‌‌های تابع، با کمبود 200 معلم و دبیر درسطح ابتدایی، متوسطه و دبیرستان مواجه هستیم که باید در این خصوص به فکر چاره باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بندرلنگه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما از نظر فضای آموزشی در شرایط مطلوبی قرار داریم و تنها نگرانی و دغدغه ما برای شروع سال تحصیلی جدید، کمبود معلم و دبیر در سطح شهرستان است.

صوغانی در خصوص دلیل بروز این مشکل گفت: تعداد زیادی از آموزگاران در مقاطع ابتدایی، متوسطه و دبیرستان، به افتخار باز‌نشستگی نائل آمده‌اند که متاسفانه جایگزینی برای آن‌ها نداریم و از این لحاظ با کمبود دبیر و معلم مواجه هستیم.

وی در پایان ازمسئولین استمداد کرد که در این زمینه فکری بیندیشند و تا قبل از باز شدن مدارس، برای برطرف کردن این کمبودها اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    عزیزم وقتی آموزش وپرورش حاضر به استخدام تحصیلکرده های عادی نیست وصرفا فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان را می پذیرد چه کسی مقصر است؟در تمام رشته ها جوان بیکار داریم .این عزیزان را به.کار گیرد تا کمبود حل شود.مقصر دولت هستش .

    • ناشناس

      گل گفتی

  • Zzz

    با عرض سلام
    خب شما که با مشکل کمبود روبرو هستید لطف کنید به غیر از فرهنگیان دانشجویان حداقل دانشگاه های دولتی که با ازمون قبول میشوند را استخدام کنید.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی