English

با حضوررییس کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی؛

اولین سمینار بدنسازی و پرورش اندام کشور در خمینی شهر برگزار شد

اولین سمینار بدنسازی و پرورش اندام کشور به میزبانی شهرستان خمینی شهر برگزار شد.

اولین سمینار بدنسازی و پرورش اندام کشور در خمینی شهر برگزار شد

 سمینار علمی تخصصی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام کشور به میزبانی شهرستان خمینی شهر پس ازسه روزبه کارخود پایان داد.

رییس کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: بدنسازی رشته ای است که افراد قبل از ورود به رشته بدنسازی باید حتمادر همایشهای رشته بدنسازی و سمینارها ی برگزار شده شرکت نمایندتا آمادگی های لازم را  در این زمینه کسب نموده هم چنین در دوره های مربیگری شرکت نموده و مهارت های لازم را فرا بگیرند.

ناصر امیری با اظهار این مطلب که طبق نیازهای جامعه بدنسازی کشور، این رشته پیش نیاز تمامی رشته های ورزشی است، افزود: فدراسیون تمام سعی خود را  بر این مهم متمرکز نموده است که دانش افزایی لازم در  زمینه بدنسازی  انجام شود.

وی اضافه کرد: رشته بدنسازی در دنیای امروز برای ارتقا سطح عملکردی تمام رشته ها ضروری است و علاقه مندان به این رشته بایدبا علم وارد هر رشته ورزشی  دیگری شوند و با فرازو فرودهای آن آشنا شوند.

رییس کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی بحث آموزش در تمامی زمینه های علمی هنری ورزشی و..... را لازم برشمرد وتوضیح داد: بحث آموزش های کاربردی و بکارگیری  روش های علمی در زمینه های ورزشی  پیشرفت چشمگیری داشته که همین امر موجب  علمی شدن ورزش در سطح جامعه گردیده و نگاه متفاوت تری به آن می شود.

به گزارش موج؛  همایش بدنسازی و پرورش اندام  سه روزه با هدف نیازمربیگری درجه سه ملی فدراسیون و باحضوربیش از550نفرمتقاضیان دریافت کارت مربیگری همراه شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه