English

احمدی لاشکی:

مجوز فروشگاه زنجیره ای به افراد غیر ایرانی داده شد

ناینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت گفت: امروز وجود فروشگاههای زنجیره ای موجب شده تا مغازه های خرد تعطیل شود و جای تاسف اینجاست که مجوز فروشگاه زنجیره ای به افراد غیر ایرانی داده شد.

مجوز فروشگاه زنجیره ای به افراد غیر ایرانی داده شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، قاسم احمدی لاشکی در جلسه رفع موانع تولید غرب استان مازندران که با حضور وزیر صنعت،معدن و تجارت در چالوس برگزار شد اظهار داشت: وزارت صنعت،معدن و تجارت وزارت بزرگی است و موضوعات مهمی را پیگیری می کند.

وی ادامه داد: در موضوع جدا شدن وزارت بازرگانی از وزارت صنعت معدن و تجارت به دنبال نظرات کارشناسی هستیم تا به نتیجه مثبت برسیم و این نشانه این است که فعالیت های وزارت فعلی سنگین است و مجلس آن چه که برای مردم منفعت داشته باشد در این موضوع پیگیری می کند.

احمدی لاشکی اذعان داشت: در حمایت از تولیدکنندگان که در بانک دچار مشکل هستند مجلس مصوبات خوبی داشت که امیدوارم با اجرایی شدن آن بتوانیم در این زمینه چاره اندیشی شود.

وی گفت: موضوع پسماند برای مازندران بسیار مهم است و امروز در جنگل ها زباله ریخته می شود و نابودی ها را به همراه دارد و موضوع پسماند در بودجه 98 دیده شد و استاندار مازندران پیگیری ویژه ای در این زمینه دارد.

نماینده مردم نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای موضوع پسماند در سالجاری هزار میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است و باید در این موضوع حساب شده و به نفع مردم اقدام شود.

وی گفت: نیروگاه زباله سوز نوشهر 96 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که نیا است توجه ویژه ای به این موضوع شود تا به زودی شاهد رفع مشکل آن شویم.

احمدی لاشکی اذعان داشت: محیط زیست مهم است و اگر معدنی استفاده کند اما نباید نابودی رودخانه را به همراه داشته باشد و معاون باید به امکانات روز دنیا مجهز شوند تا آلودگی محیط زیست را به همراه نداشته باشد.

وی بیان داشت: ضروری است بانک صنعت،معدن و تجارت در شهرستانهای نوشهر و چالوس راه اندازی شود تا بتوانیم مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

احمدی گفت: اداره صنعت،معدن و تجارت در چالوس ساختمان مناسبی ندارد و انتظار داریم وزیر صنعت،معدن و تجارت در این زمینه چاره اندیشی کند.

وی گفت: فروشگاههای زنجیره ای خوب است اما نه برای همه مناطق و این همه فروشگاههای زنجیره ای در چالوس و نوشهر موجب شده تا مغازه های خرده فروشی تعطیل شود و به فردی اجازه فروشگاههای زنجیره ای داده اید که ایرانی نیست و نیاز است در شهرستان کمسیون مربوطه اجازه تاسیس چنین فروشگاهی را داده باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه