English

مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌های شرکت آب منطقه‌ای یزد بیان کرد:

ثبت ۳۴۸کیلومتر حریم رودخانه فصلی یزد در سامانه حدنگار کاداستر

مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: ۳۴۸ کیلومتر حریم رودخانه های فصلی یزد در سامانه حدنگار(کاداستر) سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.

ثبت 348کیلومتر حریم رودخانه فصلی یزد در سامانه حدنگار کاداستر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا عارف مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان اینکه تعیین حریم و بستر رودخانه‌ها و صیانت از آن، مهمترین وظایف این نهاد است از این رو اقدام‌های بسیاری برای ساماندهی رودخانه‌ها و سواحل در استان یزد انجام شده است، افزود: با وجود مطالعات، به دلایلی نظیر کافی نبودن و جامعیت نداشتن برای پوشش دهی استان یزد، اثربخش نبوده است.

وی گفت: تاکنون حریم و بستر حدود ۵۹۲ کیلومتر رودخانه‌های فصلی( مسیل) استان یزد دقیقا مورد مطالعه قرار گرفته که ۳۴۸ کیلومتر آن در سامانه حدنگار(کاداستر) سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل آب منطقه‌ای یزد تصریح کرد: این شرکت در حال حاضر اقداماتی موردی یا سراسری را به صورت سیستماتیک و در چارچوب مشخص انجام داد تا حریم و بستر رودخانه‌های استان به صورت دقیق مشخص شود.

عارف با اشاره به اینکه بارندگی‌ها و خسارات ناشی از سیل تلنگری بود که هیچگاه نباید از سیل و خطرات آن حتی در نقاط خشک غافل شد، گفت: تصرف خانه سیل (مسیر و حریم رودخانه‌ها)، تهدیدی جدی برای افراد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه