English

مدیرعامل اتحادیه مرغداران یزد؛

عدم هماهنگی مسئولین یزد عامل کمبود مرغ در استان است

مدیرعامل اتحادیه مرغداران یزد گفت: به دلیل عدم هماهنگی بین مسئولین استان یزد شاهد کمبود مرغ در بازار استان هستیم.

عدم هماهنگی مسئولین یزد عامل کمبود مرغ در استان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید رضا میری مدیرعامل اتحادیه مرغداران یزد ضمن تایید خبر کمبود مرغ گرم در استان یزد گفت: به دلیل عدم هماهنگی بین مسئولین استان یزد، مرغداران و اتحادیه مرغداران شاهد کمبود مرغ در بازار استان هستیم.

وی تصریح کرد: نرخ جدید مرغ گرم از سوی تنظیم بازار کشور 12 هزار و 900 تومان اعلام شده است و مسئولین استانی نیز مرغداران را ملزم به رعایت آن کرده اند این درحالی است که در استان های همجوار این نرخ رعایت نمی شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران یزد افزود: به طور مثال قیمت مرغ در کرمان 14 هزار و 700 تومان، اصفهان بیش از 15 هزار تومان، شیراز 13 هزار و 900 تومان است از این رو مرغداران یزد که تامین کننده مرغ استان های دیگر نیز هستند ترجیح می دهند مرغ خود را به قیمتی بالاتر به استان های همجوار به فروشند.

میری ادامه داد: با توجه به این که قیمت مرغ، شنیه در یزد 14 هزار و 700 تومان بود؛ اتحادیه  قیمت پیشنهادی13 هزار و 900 تومان را داد که پس از آن طی چند روز و به تدریج قیمت را کاهش دهند و به قیمت مصوب برسانند که متاسفانه با آن موافقت نشد و مسئولین مربوطه بر کاهش یکباره قیمت تاکید کردند که نتیجه آن وضع موجود و کمبود مرغ در استان شده است.

وی اظهار داشت: بنده به عنوان متولی تولید مرغ استان و فردی که سال ها در این کار بوده ام و می دانم چه اتفاقی می افتد پیشنهاد خود را مطرح کردم و حتی جلسه ای با واسطه ها، مرغداران استان یزد برگزار کردیم و از آن ها خواستیم در جهت رعایت حال مردم و تامین مرغ مورد نیاز استان عرضه را افزایش و قیمت را کاهش دهند.

میری خاطرنشان کرد: هدف اتحادیه تامین مرغ استان یزد و کاهش قیمت آن در استان است اما نتیجه عدم توجه به حرف مرغداران، بروز مشکلات فعلی و حتی ایجاد بازار سیاه در استان شده به طوری که اکنون مرغ شمال را بدون نظارت به یزد می آورند و تا قیمت 14 تا 15 هزار تومان به فروش می رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ایزدی

    بابا تو فروشگاهها مرغ نیست.از اون هفته که مسعولان ابراز فضله کردن واسه قیمت مرغ نایاب شده.فروشگاه افق کورش که خشکسالی شده تمام قفسه ها خالیه.نمی دونم واقعا چه خبره.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه