English

علی بلاک مطرح کرد؛

وضعیت بحرانی یک هزار دانش‌آموز در ۸ مدرسه بخش بنذرک میناب

بخشدار بخش بنذرک میناب گفت: شرایط بحرانی 8 مدرسه با یک هزار دانش‌آموز در بخش بنذرک میناب، از دغدغه‌های اصلی مردم و مسوولین این شهرستان است.

وضعیت بحرانی یک هزار دانش‌آموز در 8 مدرسه بخش بنذرک میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی بلاک بخشدار بخش بنذرک میناب، در بازدید از مدارس در حال ساخت بخش بنذرک، عنوان کرد: ساختمان مدرسه اندیشه شهر بنذرک با بیش از 50 سال قدمت، از لحاظ ایمنی بنا در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این مدرسه در قالب سه مدرسه دخترانه در دو شیفت با بیش از 300 دانش‌آموز فعالیت می‌کند، تاکید کرد: این پروژه یکی از اولویت های آموزشی شهرستان میناب است.

بخشدار بخش بنذرک میناب در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب هشت  مدرسه در این بخش، اظهار کرد: ساختمان مدارس در روستاهای بنذرک، گورزانگ، کش قلمان، سرمست، طالوار و باغگلان بن بست رضایی، با بیش از  یک هزار دانش آموز، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسوولین و مردم بخش بنذرک است.

علی بلاک از تکمیل مدرسه 6 کلاسه حنظله روستای گودو، تا اواسط نیمه دوم امسال خبر داد و گفت: هم اکنون 6 پروژه توسط سازمان نوسازی مدارس هرمزگان در این بخش در حال اجرا است.

بخشدار بخش بنذرک میناب در پایان گفت: همچنین مدارس روستاهای سرمست و طالوار در مراحل اولیه ساخت است.

سرناظر نوسازی مدارس استان هرمزگان در ادامه بازدید عنوان کرد: مدرسه 6 کلاسه کولغ کلم سنگکی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال در مراحل پایانی ساخت است، که تا پایان مرداد‌ماه ساخت این پروژه به پایان خواهد رسید.

گفتنی است، بخش بنذرک در شهرستان میناب با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر و جمعیت دانش‌آموزی نزدیک به پنج هزار نفری در فاصله 17 کیلومتری مرکز شهرستان میناب قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی