English

خلیل قاسمی خبرداد؛

پرداخت تسهیلات یارانه‌ای به واحدهای تولیدی در هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از پرداخت تسهیلات یارانه‌ای به واحدهای تولیدی استان تا سقف 300 میلیارد ریال، خبر داد.

پرداخت تسهیلات یارانه‌ای به واحدهای تولیدی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با اشاره به این‌که یکی از الزامات واحدهای تولیدی، نقدینگی آن‌ها است، اظهار داشت: در سال جاری با افزایش قیمت‌ها در مواد اولیه، حقوق و دستمزد و سایر موارد در بنگاه‌های تولیدی، اولویت برای حمایت این بنگاه‌ها را، پرداخت یارانه تسهیلات می‌توان اعلام کرد.

خلیل قاسمی افزود: تسهیلات یارانه‌ای برای واحدهای تولیدی تا سقف، 300 میلیارد ریال تعیین شده است، که درخواست این واحدها در کمیته کارشناسی تسهیل و رفع موانع تولید، بررسی و به بانک‌های عامل ارجاع داده  و پس از اجرای تعهدات، یارانه مزبور پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان بیان داشت: تاکنون 108 متقاضی تسهیلات با مبلغ بالغ بر سه هزار و 658 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

 همچنین ایرج حیدری معاون امور هماهنگی اقتصای استانداری هرمزگان، که در این نشست حضور داشت،  با تاکید بر این‌که نیاز نقدیندگی واحدهای تولیدی، در شرایط کنونی یکی از مواردی است که باید مدیران بانک‌ها به آن توجه کنند، بیان کرد: تمام واحدهای تولیدی استان هرمزگان که درخواست تسهیلات داشتند و در کمیته‌های کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته‌اند، با مراجعه به بانک‌های عامل نسبت به تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات خود اقدام کنند.

وی بیان داشت: یارانه تسهیلات سرمایه در گردش، یکی از مواردی است که این بنگاه‌ها در مراجعات خود به آن اشاره می‌کنند، که اکنون دولت این مهم را مسیر کرده است.

شایان ذکر است در پایان جلسه به مشکلات یکی از واحدهای تولیدی پرداخته شد، که پس از بررسی مشکلات این واحد، جهت رفع تملیک صورت گرفته، دستورات لازم صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه