English

رئیس انجمن فوتسال آموزش و پرورش:

تیم فوتسال دانش‌آموزان ایران به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود

رئیس انجمن فوتسال آموزش و پرورش گفت: تیم فوتسال دانش آموزان ایران به مسابقات قهرمانی آسیایی که در کشور تایلند برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

تیم فوتسال دانش‌آموزان ایران به مسابقات آسیایی اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جواد فهیمی در گفت وگو با خبرنگاران از اعزام تیم فوتسال دانش آموزان ایران به مسابقات آسیایی خبر داد و اظهار داشت: تیم فوتسال دانش آموزان ایران به مسابقات قهرمانی آسیایی که در کشور تایلند برگزار می شود اعزام می شوند.

وی رویکرد اصلی انجمن فوتسال آموزش و پرورش شناسایی استعداد های دانش آموزان دانست و افزود: یکی از مهم ترین و اصلی ترین اهداف آموزش و پرورش از اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی کشف استعداد ها و ظرفیت های ورزشی دانش آموزان است.

فهیمی با بیان اینکه برای ایجاد شور و نشاط در سطح مدارس کشور تلاش می کنیم تصریح کرد: باتوجه به اینکه رشته ورزشی فوتسال از جایگاه محبوب و مطلوبی در میان دانش آموزان برخوردار است ما نیز تلاش می کنیم با اجرای برنامه های متنوع در این راستا شور و نشاطی در میان دانش آموزان به وجود آوریم.

رییس انجمن فوتسال آموزش و پرورش از راه اندازی تیم های ورزشی در مدارس خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی تیم های ورزشی به ویژه تیم فوتسال در مدارس علاوه بر کشف استعداد دانش آموزان پشتوانه ای برای تیم ملی فوتسال کشور ایجاد می کنیم.

وی مدارس را دارای ظرفیت های بسیار خوبی در راستای توسعه ورزش عنوان و اظهار کرد: آموزشگاه ها و مدارس بهترین ظرفیت ها و استعداد ها را برای توسعه ورزش دارند که می توانیم با پرورش این دانش آموزان در میادین ورزشی کشوری و بین المللی شرکت و افتخار آفرینی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه