English

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش کردستان :

امسال سامانه سپند بایستی کاملا هوشمند باشد

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش کردستان گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر، کلیه سرویس مدارس بایستی در سامانه هوشمند سپند ثبت شوند.

امسال سامانه سپند بایستی کاملا هوشمند باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، احمد عبداللهی ظهر امروز دوشنبه در نشستی با رسانه های کردستان اظهار داشت: امسال بایستی سامانه سپند کاملا هوشمندانه باشد تا بتواند خدمات دقیق تری ارائه نماید.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش وپرورش کردستان تصریح کرد: در راستای ساماندهی سرویس های مدارس، این خودروها در استان به چراغ گردان مجهز می شوند تا تشخیص آنها از دیگر وسایل نقلیه آسان‌تر باشد.

وی افزود: دانش آموزانی که برای سال تحصیلی 99- 98درصدد استفاده از سرویس مدارس هستند،  باید همانند سال گذشته در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) ثبت نام کنند ضمن اینکه امسال ثبت نام در این سایت سازماندهی شده تر از سال تحصیلی گذشته است.

مدیرسازمان دانش آموزی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: این سامانه باید کاملا هوشمند باشد و به محض اینکه سرویس نزدیک منزل دانش آموز می شود دانش آموز از ورود آن اطلاع پیدا کرده و از منزل یا مدرسه خارج شود.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در سال تحصیلی جدید مابین 30 تا 40 هزار دانش آموز در استان از سرویس استفاده کنند، اضافه کرد: خودروهایی که برای سرویس مدارس در نظر گرفته می شود باید از نظر تجهیزات و مدارک کامل بوده و توسط پلیس راهور تایید شوند.

عبداللهی گفت: راننده سرویس باید از شرایط لازم برخوردار بوده و تمام شرایط یک مربی را داشته باشد ضمن اینکه در این سرویس ها به هیچ عنوان نباید از آهنگ های غیرمجاز استفاده شود همچنین تمام خودروهای سرویس مدارس باید کمربند داشته و مجهز به جعبه کمک های اولیه، کپسول اطفای حریق بوده و معاینه فنی نیز داشته باشند.

مدیرسازمان دانش آموزی آموزش و پرورش کردستان افزود: رانندگان سرویس ها حق ندارند خیلی زودتر از ساعت رسمی شروع مدارس دانش آموزان را به مدرسه برسانند بلکه باید دانش آموزان حداقل یک ربع قبل از شروع رسمی مدرسه داخل محوطه باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ستاره فاتح نژاد

    سیروس میخوام مدرسه دبیرستان شهدای مکه(کوثر) به آزاد شهر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی